poikapuoli yökylään ja jännittää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtsy

Vieras
Tänään tulee miehen poika (9v) ensimmäistä kertaa yökylään ja voi hemmetti että jännittää :D Normisti ollaan poika-päivät oltu miehen luona, mutta nyt ollaan kesällä muuttamassa yhteen mun luokse niin päätettiin alkaa totuttamaan poikaa viettämään täällä myös öitä (päivä on viettänyt).

Oon jo ehtiny siivota koko asunnon ja vaihtaa lakanat, pessyt pyykkiä ja makaroonilaatikko uunissa.

Itselläni ei ole siis lapsia (tulevaisuudessa toivottavasti) ja tykkään tästä pikkumiehestä vallattomasti.

Silti on tautinen jännitys päällä.
Huomaa siitä että tekis mieli korkata olut, mutta eihän siitä tuu mitään jos alan nyt jännitykseen juomaan.

Kamalan ihanaa :D:D

voi kiitosta teille <3
jänskättää vaan niin isosti kovasti :D
Täällä tää odottelee malttamattomana, suunnitelmissa paavo pesusieni-leffa, lettuja ja saunaa.

Miksi odottavan aika on näääääin tuhottoman pitkä :D ?

siis sulla on niin ihana asenne että mulla meinas ihan oikeesti tulla kyynel silmään (oon aika herkkis).... yleensä äitipuolet vaan valittaa.

olet aivan ihana! :) tuhannesti teille onnea elämäänne!

cella kiitos <3

Tää on mulle suht uusi asia. 6vuotta sitten en ollut tähän valmis, mutta nyt oon ollu jo pidempään enemmän kuin valmis :)
Kun saa uuden mahdollisuuden ja on henkisestikin kasvanu aikalailla niin kummasti muuttuu ajattelutapa :)
Nyt voin täydestä sydämestä sanoa että poika ja sen hyvinvointi on mulle todella tärkeitä asioita, ei mikään "pakollinen viikonloppu paha" :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärtsy:
cella kiitos <3

Tää on mulle suht uusi asia. 6vuotta sitten en ollut tähän valmis, mutta nyt oon ollu jo pidempään enemmän kuin valmis :)
Kun saa uuden mahdollisuuden ja on henkisestikin kasvanu aikalailla niin kummasti muuttuu ajattelutapa :)
Nyt voin täydestä sydämestä sanoa että poika ja sen hyvinvointi on mulle todella tärkeitä asioita, ei mikään "pakollinen viikonloppu paha" :)

Toivottavasti tuo asenne säilyy jos/kun teille tulee perheenlisäystä!