V
vierailija
Vieras
noniin.. olen ollut noin puoli vuotta yhdessä poikaystäväni kanssa, ja kävi viimeviikolla meillä. oli tosi hauskaa yhdessä ja jätkä vaikutti ihan normaalilta. siitä pari päivää myöhemmin luki viestit mutta ei vastannut, sanoi että on "kaverin" kanssa. sain kuitenkin omilta kavereilta selville että jonkun muun muikkelin kanssa monetta kertaa ja oli jotain touhuillut. otin asian heti esille kasvotusten ja sanoi että ovat vaan kavereita eikä mitään hätää, ja lupas että jos se mua haittaa niin he eivät sitten tapaa enää. totesin siihen että en haluais asettaa sulle mitään sääntöjä, joita en edes aikuiselle ihmiselle voi kyllä asettaakkaan mutta parasta ois että ette tapais. se oli sille suht ok ja ihmettelin vähän. no siitä taas pari päivää eteenpäin kaveri soitti että taas sama muija meni kylään, ja päätin mennä ovelle, koputin kyllä ja kun ovea ei avattu niin menin sisään (tiiän että tossa tein kyllä väärin) siellä puuhastelivat sohvalla jtn epämääräistä. samassa päätinkin sitte päättää suhteen siihen. toimin kyllä väärin, ja tästä voin syyttää varmaan suurimmaksi osaksi itseäni, mutta vituttaa toi järkän käytös. ei oo sinänsä vaikea prosessi mulle päästä tästä yli, mutta ilm. petetyksi tuleminen on se vähän vaikeampi juttu. tsemppiä itselleni