Poistaako muiden miehet tai poistatteko itse puhelutietoja ja viestejä puhelimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä vaimo

Vieras
Kaveri sai miehensä kiinni pettämisestä tutkimalla tämän puhelimen. Löytyi hempeitä tekstiviestejä toiselle naiselle. Siitä sain kipinän tutkia myös oman miehen puhelimen.

Tekstiviestejä löytyi vain muutama kappale ja puhelutietojakin alle 20, joista vanhin 2 kk sitten soitettu. Yksi naisen nimi oli. Miehen avovaimolla on sama nimi. Numero on ilmeisesti salattu, koska en saanut tarkempia tietoja. Mielestäni on outoa, että puheluja ja viestejä oli näin vähän, koska mies on puhelimessa jatkuvasti. Hän puhuu yleensä aina pihalla tupakalla tai autotallissa.

Reilu viikko ensimmäisen ratsian jälkeen tein toisen tutkailukierroksen. Nyt kaikki viestit oli poistettu, eikä näkynyt enää tämän naisenkaan nimeä soitetuissa.

Minun epäilykseni heräsivät. Onko normaalia, että lokitietoja poistetaan? Itse en ole poistanut kertaakaan omasta puhelimestani.

miekään en poista ko turhia viestejä välillä, mutta mulla miehellä on automaattisesti asetuksissa niin että ne lokitiedot ei säily ko tietyn ajan, en epäile silti.

Tekstistä heräsi yksi kysymys: Miten sun miehellä voi olla avovaimo?

Itse kysymykseen. Poistan viestejä lähes sitä mukaa kun niitä tulee. Ne ovat pääasiassa mainoksia tai ilmoituksia laskuista. Puhelutiedoista poistan vaan lehtimyyjät, virastot ym. numerot joihin/joista yksittäinen puhelu ja numeroille ei lähitulevaisuudessa tarvetta.

Poistelen välillä esim. soitetuista semmosia joihin en halua vahingos pikanäppäimel soittaa ja sit semmosia tekstareita jotka on turhia ja vie tilaa. Parhaat tulee säästettyä vanhin taitaa olla vuodelta 1999 :D

Itse en puhelutiedoille ole mitään tehnyt, viesteistä tiedän että piäisi aina poistaa samantien jos ei niissä oloe jotain aivan erityistä mutta liian usein se unohtuu. Kiva sitten etsiä jotain tärkeää viestiä niiden 362 viestin joukosta...

Miehen puhelinta en ole koskaan tutkinut, sen tiedän että viestien suhteen hän on fiksu ja poistaa ne heti. Puhelutiedoista ei aavistustakaan.

[QUOTE="nina";22710750]eksäni poisti aina tiedot ja viestit ja puhelin aina äänettömällä kotona kun oli pikkasen salattavaa![/QUOTE]

Peesi tälle! Meillä oli ihan sama homma.

Itse poistelen tekstareita viikon-parin välein ja lokit tyhjennän kun muistan. Aina on puhelin äänettömmällä, varsinkin kotona, eikä tasan tarkkaan ole mitään salattavaa keneltäkään..

[QUOTE="aloittaja";22710823]Sorry painovirhe. Siis piti kirjoittaa, että miehen kaverin avovaimolla on sama nimi.[/QUOTE]

Eli luonnollinen selitys tähän voisi olla, että miehen kaveri on soittanut miehelle avokkinsa puhelimesta. Muuta yhteistä kaverin avokilla ja miehelläni ei pitäisi olla. Enkä kyllä usko, että heillä mitään suhdetta onkaan. Tuskin mies sentään niin tyhmä olisi, että laittaisi hoitonsa nimen puhelimeen vai ovatko miehet niin yksinkertaisia?

Noin ylipäätään vain ihmetyttää, miksi tietoja pitää poistella.

[QUOTE="aloittaja";22710943]
Noin ylipäätään vain ihmetyttää, miksi tietoja pitää poistella.[/QUOTE]

No vaikka ihan siksi että jos esim tekstailee paljon niin on se kiva poistella viestejä niin puhelinkin toimii paremmin.

Yhteistyössä