Pojalle nimeksi...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarhassa oli muinoin Alexsandra. Voi että hävetti sekä tytön että vanhempiensa puolesta ja ihmettelin kuka pösilö pappi/virkailija on tuon päästäny läpi. Sama asia jos olis ollu Aleksksandra.
 
Samaa mieltä muiden kanssa. Kirjoitusasu on pelkästään hölmö. Aleksanteri on luontevin ja Alexander sitten jos siellä on se äksä oltava. Alexanterikin menettelee, mutta hassu vähän sekin.
 
Olen nähnyt sellaisessa vaunun rekisrerikilvessä nimen Alex-Sander. Kyllä sitä mietitytti että miten se pitäisi sanoa. Ja tosiaan saa olla joka paikassa tavaamassa nimeään... En laittaisi :$
 

Yhteistyössä