L
Lunatic
Vieras
Olenpa ilonen että lapseni alottaa huomenna ihka oikeessa tarhassa, ei tartte enää sietää omituista pphoitajaa.
Ton hoitajan pyyntö on tosi outo. :|
Ton hoitajan pyyntö on tosi outo. :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anne:miks ne menee sieltä hoidosta kerhoon? kai ne voi askarrella hoitopaikassaki?!
Alkuperäinen kirjoittaja birdie:Niin siis pph kuljettaa niihin kerhoihin VAIN jos VANHEMMAT ovat tätä PYYTÄNEET, eli hehän lapsen sinne ilmoittavatkin, ei siis ole kiinni pph:n askarteluhalusta/haluttomuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja yx ypph:Alkuperäinen kirjoittaja birdie:Niin siis pph kuljettaa niihin kerhoihin VAIN jos VANHEMMAT ovat tätä PYYTÄNEET, eli hehän lapsen sinne ilmoittavatkin, ei siis ole kiinni pph:n askarteluhalusta/haluttomuudesta.
Kaikki pph:t eivät edes suostu viemään kerhoihin!
Alkuperäinen kirjoittaja birdie:No ei tietenkään sun tarvi/saa kuskata muiden hoidossa olevia lapsia, mutta jäin miettimään että jos kerran voit valita hoitopäivät, niin eikö kannattaisi valita jotkut muut viikonpäivät kuin kerhopäivät? Siis että kuskaisit omasi itse kerhoon ja hoitoon pääsisi sitten toisina päivinä?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikö tuo kerhoihin kuskaaminen ole pph:lta ihan vapaaehtoista eli voi hoitaja siitä kieltäytyä, jos on liian hankalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikö tuo kerhoihin kuskaaminen ole pph:lta ihan vapaaehtoista eli voi hoitaja siitä kieltäytyä, jos on liian hankalaa.
No meillä päin ainakin on vapaaehtoista. Oma poikamme kävi srk:n eskaria 3x vkossa ja hoidimme kuljetukset itse (minä, mies, mummi ja vaari vuorotellen). Olisi sen pph:n aika kiva ollut lähteä sieltä reilun 2km päästä kävelemään eskarilaista viemään kolmen tuplaratasikäisen kanssa (joskus niitä oli neljäkin).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyy kyllä sanoa, että säälin perhepäivähoitajia. ja tuossa yksi syy. Ei ennen tarvinnut kuskata kerhoihin lapsia. Yhden lapsen kanssa on helppo ja mukava liikkua, mutta onhan se aika inhottavaa jo kahden pienen kanssa, puhumattakaan isosta katraasta. Varmaan kurjaa patistella pieniä, ja toisaalta lasten liikunta pitäisi olla kivaa ja iloista, eikä jonossa marssimista pienenä kilometrikaupalla. No, tämä vaan minun näkemys. Eri asia jos asuu maalla ja pääsee polkuja pitkin metsässä juosta sinne kerhoon.
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:Alkuperäinen kirjoittaja birdie:No ei tietenkään sun tarvi/saa kuskata muiden hoidossa olevia lapsia, mutta jäin miettimään että jos kerran voit valita hoitopäivät, niin eikö kannattaisi valita jotkut muut viikonpäivät kuin kerhopäivät? Siis että kuskaisit omasi itse kerhoon ja hoitoon pääsisi sitten toisina päivinä?
Juu, hoitopäivät ovatkin olleen erit, mutta ajatuksena samalla olikin sielätä suuntaa, että hoitopäivät vaihettaisiin näihin kerhopäivään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyy kyllä sanoa, että säälin perhepäivähoitajia. ja tuossa yksi syy. Ei ennen tarvinnut kuskata kerhoihin lapsia. Yhden lapsen kanssa on helppo ja mukava liikkua, mutta onhan se aika inhottavaa jo kahden pienen kanssa, puhumattakaan isosta katraasta. Varmaan kurjaa patistella pieniä, ja toisaalta lasten liikunta pitäisi olla kivaa ja iloista, eikä jonossa marssimista pienenä kilometrikaupalla. No, tämä vaan minun näkemys. Eri asia jos asuu maalla ja pääsee polkuja pitkin metsässä juosta sinne kerhoon.
tuplarattaat sekä seisomalauta, niin johan kulkee . Tai sit kuljettais omalla autolla (jos ph:lla on semmonen)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyy kyllä sanoa, että säälin perhepäivähoitajia. ja tuossa yksi syy. Ei ennen tarvinnut kuskata kerhoihin lapsia. Yhden lapsen kanssa on helppo ja mukava liikkua, mutta onhan se aika inhottavaa jo kahden pienen kanssa, puhumattakaan isosta katraasta. Varmaan kurjaa patistella pieniä, ja toisaalta lasten liikunta pitäisi olla kivaa ja iloista, eikä jonossa marssimista pienenä kilometrikaupalla. No, tämä vaan minun näkemys. Eri asia jos asuu maalla ja pääsee polkuja pitkin metsässä juosta sinne kerhoon.
tuplarattaat sekä seisomalauta, niin johan kulkee . Tai sit kuljettais omalla autolla (jos ph:lla on semmonen)
Niin, on vaan aika raskasta hommaa lasten kanssa liikkuminen, mielestäni. Yksi lapsi tietysti menee ja on helppoa. Mutta useampi. Kova vahtiminen, turvavyöt 4 lapselle?
Äh. Kovaa työtä mielesätni, mutta ehkä kaikki ei koe sitä niin.
Surkea palkka tuosta työstä, ja vaatimukset kasvavat. En usko,e ttä ennen ketään vietiin kerhoon, jos oli jo hoidossa toisten lasten kanssa.