Pojan koosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelijä

Vieras
Eli mua on alkanu mietityttään toi vanhimman koko. On siis 9v poika. pituutta on joitain 143cm ja painoa eilisen punnituksen mukaan 45kg. On mielestäni ehkä vähän pyöreä mutta ei mitenkään silmiinpistävästi tai liikaa. Onko poika teidän mielestä liian painava pituuteensa nähden? Pitäiskö asialle tehdä jotain? Tuntuu että ukko syö aika usein, on kuulemma nälkä. Liikkuuki mun mielestä ihan kohtuullisesti et ei kuitenkaan ole mikään sohvaperuna.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysy neuvolasta, näkevät siellä käyrän.

Poika on menny aina neuvolan mukaan muistaakseni +2 käyrällä et on vissiin olli aina isompi ku "normaalit" samanikäiset. Nyt alkanu vaan miettiä että kehittyykö tuosta sit esim. teini-iässä joku lihavuus tai jotain jos siihen ei puutu nyt.

Kyllä sen varmaan itse näet onko kropassa löysää vai onko ns. täyttä tavaraa! katso mitä syö, herkut , limut, sipsit pois ja ruokaa, vähärasvaista lisää! Ei turhia välipaloja vaan ruoka-aikana kunnolla. 2 annosta riittää jos haluu lisää! Oletteko vanhemmat itse kookkaita?

Alkuperäinen kirjoittaja Hempukan ä:
Kyllä sen varmaan itse näet onko kropassa löysää vai onko ns. täyttä tavaraa! katso mitä syö, herkut , limut, sipsit pois ja ruokaa, vähärasvaista lisää! Ei turhia välipaloja vaan ruoka-aikana kunnolla. 2 annosta riittää jos haluu lisää! Oletteko vanhemmat itse kookkaita?

Mä oon itse jotain 172cm ja painoa on jotain 58kg. pojan isä on 188cm ja hoikka seki. että ei mitään isoja kumpikaa. eikä tuo poika pullukalta näytä. noi luvut vaan vähä herätti. kyllä vähän vatsaa löytyy mutta ei sitäkää liikaa.

Yhteistyössä