Pojan kummitäti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitätiin kyllästynyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummitätiin kyllästynyt!

Vieras
Pakko avautua sitte vaikka tänne.
Ärsyttää tuo pojan kummitäti ihan suunnattoman paljon. Se sattuu asumaan yhessä miehen kanssa, jolla tuntuu aina olevan kiire joka paikkaan ja meilläkin kun käyvät juovat pikaiseen kahvit ja lähtevät samantien, koska tällä miehellä on niin kauhean kova kiire aina KOTIIN! Kummitäti aina lupailee että tulee huomenna käymään ja sitte ei voi edes ilmoittaa ettei tulekkaan ja on taas odotettu turhaan. Vois edes välillä soittaa ja kysyä mitä kummipojalle kuuluu tai jotain.. Tuntuu vaan niin kauheen pahalle. Tää kummitäti on joskus ollu paras ystäväni ja tämän takia hänet kummiksi halusin. Nooh tuli näköjää tehtyä todella huono kummi valinta. Onneks kaks muuta kummia käy säännöllisesti kattomassa poikaa.

Nii ja tää kyseinen kummitäti asuu melkoisen lähellä meitä kuitenkin ettei tuo matkakaa oo mitään. Aina kyllä lupailee että tulee käymään ilman miestään ettei ole sitten niin kiire pois lähdössä, mutta eipä ole vielä tänäpäivänäkään tullut käymään.

Kiitos kun sain avautua.. helpotti!!

meillä on aivan samanlaista. tytön kummitäti oli minun paras ystäväni mutta nyt ei vois vähempää kiinnostaa. tänää piti tulla mut ei tullut. en miks on niin vaikea tulla kylään vaikka lähellä asuu.toiset kummit käyvät säännöllisesti ja ovat pitkän aikaa kylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on aivan samanlaista. tytön kummitäti oli minun paras ystäväni mutta nyt ei vois vähempää kiinnostaa. tänää piti tulla mut ei tullut. en miks on niin vaikea tulla kylään vaikka lähellä asuu.toiset kummit käyvät säännöllisesti ja ovat pitkän aikaa kylässä.

joo meillä ihan sama! tään päivää ootellu tuota kummitätiä kylään.. ei oo näkyny eikä kovin ilmoitellukkaa ettei tulis. ois nyt voinu edes soittaa ettei tulekkaan. :(

juu ei ilmottanut meillekää ettei tule.koko päivä odotettiin mut ei. en ymmärrä mikä siinä niin vaikeaa on ilmoittaa ettei tule tai että ei ees ilmaannu paikalle. josko kohta älyis et vois olla vähän enempi tekemisissä,jos ei,niin sitten kyllä sanon hänelle tästä asiasta

Mulla aivan sama tilanne.Tosi lähellä asutaan mutta koskaan ei ehdi käymään kylässä eikä näköjään kummilapsi kiinnosta.Meillä tyttö ei edes enää muista koko kummitätiä.

Mua taas harmittaa että mun kummilapsen vanhemmat haluaa tavata ja olla yhteyksissä ainoastaan synttäreiden aikaan ja joulunaikaan muuten ei ikinä sovi tapaamiset :(

Sano ensi kerralla että ilmoitatko jos et pääsekään niin ei odotella turhaan.

sanottu on miljoona kertaa.. ei vaa tunnu menevän perille. seuraavan kerran ku lupautuu tulee nii en edes odota tulevaks. jos tulee omia menoja niin menen.

ei tosiaan pitäis olla niin vaikeaa laittaa vaikka viestillä ettei pääsekkään.

Sano ensi kerralla että ilmoitatko jos et pääsekään niin ei odotella turhaan.

Tai soita vähän ennen sovittuja treffejä ja varmista että onko se tulossa.

Ainakin olet tehnyt osasi.

Meidän lapsen kummi on kans muuttunut ärsyttäväksi, lupailee että tulee mutta ei sitten tulekaan.

Kai se olisi hyvä miettiä, miksi niiden kummien on tylsä tulla ja olla. Voisiko siis jotenkin itse muuttaa jotain siinä vierailussa että se olisi mieluisamaa kummille.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Vierailetteko itse koskaan kummeilla?

monestikki on itekki soitettu että josko voidaan pojan kanssa tulla käymään, mut aina tulee vastaukseks ettei olla kotona mutta soitetaan illalla kunhan ollaan nii tulkaa sitte, vaa vielä ei olla kertaakaan soitettu että no nyt ollaan kotona, tai sitte heillä mies sairaana niin ei voi tulla käymään. ja tiedän tasan tarkkaan ettei mies edes ole sairaana. heillä itsellään ei ole lapsia, mutta kummilla on kauhea vauvakuume oman kertomansa mukaan ja mies ei halua vielä vähään aikaan lapsia, että tämä voi olla syynä miehen puolelta etteivät yhdessä käy tai heillä ei voi käydä. kun kummitätin vauvakuume vaan kasvaa kun näkee kummipoikaansa.

Yhteistyössä