Pojan synttärivieraat!!VOI V...mikä juttu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pojalla 8v synttärit tänään ja sisko ponkas oman pojan kanssa tänne.

Ihmettelin kun siskon poika on yleensä touhukas,mutta nyt makoili vaan sohvalla.
Sisko vaan ttumas,et on aika flunssa tulossa ja on ollu pari päivää kuumetta!!!

JIHUU!!!Kiva juttu!!Vuoroa odotellessa..Meilläkin muksut ollu ihmeen terveitä tänä vuonna,mutta varmaan tarttuu nyt kaikki pöpöt

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pojalla 8v synttärit tänään ja sisko ponkas oman pojan kanssa tänne.

Ihmettelin kun siskon poika on yleensä touhukas,mutta nyt makoili vaan sohvalla.
Sisko vaan ttumas,et on aika flunssa tulossa ja on ollu pari päivää kuumetta!!!

JIHUU!!!Kiva juttu!!Vuoroa odotellessa..Meilläkin muksut ollu ihmeen terveitä tänä vuonna,mutta varmaan tarttuu nyt kaikki pöpöt

:o Kai annoit ees palautetta siskolles? Mä oisin laittanu saman tien ovesta ulos molemmat kun ton olis suustaan päästänyt.
Aika aivotonta hommaa viedä kuumeinen ja flunssainen poika toisen syttäreille... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No olishan tuo voinut asiasta ilmoittaa että kuumeesa ovat ja kysyä sopiiko, vai tullaanko toinen päivä. Näin ainaskin itse tekisin, tosin jättäsin kyllä suosiolla menemättä. :/

Millainen äiti edes ajattelee vievänsä sairasta lasta kylään. Kuumeista lasta ei viedä kotoa yhtään mihinkään, mihin ei ole pakko. Kaverisynttäreille ei ole PAKKO mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meidät kutsuttiin kerran tuplasynttäreille, joilla molemmat synttärisankareista oli yrjötaudissa :o ONNEKS ei päästy sinne kun oli muuta....

No ohhoh! :o
On olleet varmasti mukavat synttärit kun päivänsankarit käy vuorotellen oksentelemassa. Saatikka sitten synttäreiden jälkeen kun vieraat perheineen ovat samassa taudissa. :x

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meidät kutsuttiin kerran tuplasynttäreille, joilla molemmat synttärisankareista oli yrjötaudissa :o ONNEKS ei päästy sinne kun oli muuta....

No ohhoh! :o
On olleet varmasti mukavat synttärit kun päivänsankarit käy vuorotellen oksentelemassa. Saatikka sitten synttäreiden jälkeen kun vieraat perheineen ovat samassa taudissa. :x

Älä muuta viserrä. Tämä sankareiden äiti perusteli asiaa sillä, että kun toisella lapsistaan oli ollut rankkaa, oli monta korvatulehdusta putkeen niin halusi sitten jotain kivaakin antaa lapselleen :headwall:

No olishan tuo voinut asiasta ilmoittaa että kuumeesa ovat ja kysyä sopiiko, vai tullaanko toinen päivä. Näin ainaskin itse tekisin, tosin jättäsin kyllä suosiolla menemättä. :/

Millainen äiti edes ajattelee vievänsä sairasta lasta kylään. Kuumeista lasta ei viedä kotoa yhtään mihinkään, mihin ei ole pakko. Kaverisynttäreille ei ole PAKKO mennä.

No siis itse en todellakaan veisi mutta tuo äiti nyt vei, niin olisi nyt edes voinut siitä ilmoittaa. Me ei yleensä edes nuhassa lädetä kavereille kyläilemään, ainoastaan pakolliset vierailut/kauppareissut hoidellaan muuten ollaan omissa oloissamme ja parannellaan kunnolla itsemme.
Huoh, näköjään saa miettiä tarkaan mitä taas koneella näpyttelee.

No siis itse en todellakaan veisi mutta tuo äiti nyt vei, niin olisi nyt edes voinut siitä ilmoittaa. Me ei yleensä edes nuhassa lädetä kavereille kyläilemään, ainoastaan pakolliset vierailut/kauppareissut hoidellaan muuten ollaan omissa oloissamme ja parannellaan kunnolla itsemme.
Huoh, näköjään saa miettiä tarkaan mitä taas koneella näpyttelee.

No jos ajatteli erilailla kun oli siskon lapsen synttäreistä kyse! Mutta ymmärrä en kuitenkaan tahallaan eikä ees kysyny et sopiiko siltikin tulla! Mul se tilanne jos lapsi on kipeä joudun sen kanssa kyllä käymään tos lähikaupassa jos on kipeä ja kun ei yksinkään kotiin voi jättää jos meinaa ruokaa saada!!!!!! Asiat ei ole niin mustavalkoisia tässäkään asiassa!

No joo, mun sisko toi äijän ollessa ihan pien vauva koiransa (joka on hirveä kihnuttuja, seurankipeä koheltaja) meille kun sillä saamarin piskillä oli silmätulehdus... |O |O |O No tietty äijä sitt sai sen tulehduksen. Luonnollisesti, kun se dogi kävi äijää ihmettelemässä (en silloin vielä tiennyt että koiralla oli silmät kipeet). Sisko kertoi siis jälkeenpäin vasta, ett niin joo, tollahan oli muuten se juuri silloin kun teillä käytiin. :headwall:

No rakas sisko se on. Eikä sillä ole lapsia vielä, joten ei ehkä ajatellut. :|