Pojat meinasivat kuvata meidän 3-v kiroilemassa, kun ensin opettivat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olkinalle

Aktiivinen jäsen
23.06.2007
8 642
0
36
Eli meidän pojat olivat ulkona (3- ja 5-v). Naapurin lapset tulivat myös meidän pihalle (kouluikäisiä). Mä tein puutarhahommia siinä sivussa ja yht´äkkiä havahduin siihen kun naapurin yksi lapsista opetti meidän 3-vuotiaalle kirosanoja! Käski aina toistamaan mitä hän sanoi. Ja niin kuin tuossa ei olisi ollut tarpeeksi niin tämä kiroilemaan opettava kysyi muilta lapsilta että onko teillä kännykkää mukana niin kuvataan tämä!!!!! Mä olin niin pyhää raivoa täynnä etten voinut muuta kuin mennä vain paikalle ja napata 3-vuotiaani pois etten sanoisi liian pahasti.

Mitä minun pitäisi sanoa kun tämä 2. luokalla oleva poika tulee seuraavaksi meidän pihalle? Siis jotenkin "ymmärrän" että opetetaan kiroilemaan mutta se, että kuvataan toista kiroilemassa menee jo aivan järkyttävyyden puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mun mielestä 8-vuotiaalla ei oo mitään asiaa teidän pihalle. Onhan se paljon teidän lapsia vanhempi, etsisi ikäistään seuraa...

Noita lapsia oli isompi läjä meidän pihalla ja kaikki vähän eri ikäisiä, meidän 3-v nuorin, sitten pari 5-vuotiasta, pari 1. ja pari 2. luokkalaista.
Mä jo näin sieluni silmin että youtubesta löytyisi meidän pojan kiroiluvideo... Poika sanoi että sano perkele niin meidän 3-v kailotti iloisena "pelkele" ja oli onnellinen saamastaan huomiosta. :/

Yhteistyössä