Pojulla, 3v, tarhassa naamiaiset...mitä päälle?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Aamulla huomasin viikko-ohjelmassa, et torstaina on naamiaiset. Mitäs tässä nyt keksis pojulle vaatteiksi?

Mietin, et oisko merirosvo hyvä, ku valmiina löytyis jo esim. puna-raidallinen t-paita jossa kuvana pääkallo ja reisiluut ristissä...jos siihen laittais harmaat shortsit ja kävis Tiimarista osaas merirosvohatun tai laittais huivin päähän ja sit silmälappu...

Vai mitäköhän muuta vois laittaa?

Toi kuulostaa hyvältä. Meillä poika on ritari, koska kamppeet on valmiina.

Eläinkaapu valmistuu helposti vanhasta pyyhkeestä (vihreä sammakko tai lohikäärme. ruskea koira/kissa/karhu*/whatever), sen vaan tekee ponchoksi ja ompelee hupun kiinni. Siten korvat/hännät/siivet/yms kiinni.

Meillä sama, mut tyttö 1 v 8 kk... Mitä ihmettä sitä keksis? Hirveesti ei viittis panostaa, eikä tytölle voi laittaa vielä esim. hiuksiin mitään sellaista mitä se saa itse irti.

Voiko naamiaisissa olla vaan jonkun toisen maalainen? Meinaan meillä olis kyllä anopin tuoma kiinalainen juhla-asu tms.

Mun 3 v poika haluaisi pukeutua Spidermaniksi. Mutta pk:ssa on 70-luvun teemabileet :D eli hän laittaa sittenkin päälleen retropaidan ja alaspäin levenevät pöksyt. John Lennon-lasit päähän ja kaulaan peace-merkki jos sellaisen löydän/saan tehtyä. Tyttö laittaa 70-luvun vakosamettilappuhaalarit ja retrohenkisen paidan, tukan ajattelin laittaa afrokiharalle :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun 3 v poika haluaisi pukeutua Spidermaniksi. Mutta pk:ssa on 70-luvun teemabileet :D eli hän laittaa sittenkin päälleen retropaidan ja alaspäin levenevät pöksyt. John Lennon-lasit päähän ja kaulaan peace-merkki jos sellaisen löydän/saan tehtyä. Tyttö laittaa 70-luvun vakosamettilappuhaalarit ja retrohenkisen paidan, tukan ajattelin laittaa afrokiharalle :xmas:

siis mitä järkeä on pitää 70-luvun teemabileet pienille lapsille? Eikö perusnaamiaiset olis lapsille kivempi juttu!?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
siis mitä järkeä on pitää 70-luvun teemabileet pienille lapsille? Eikö perusnaamiaiset olis lapsille kivempi juttu!?

Perusnaamiaisia on ollut, tänä vuonna on vappujuhlat ja teemana 70-luku.
On niillä toki naamarit ja vappuhatut, ilmapallot ja serpentiinit...eli lapset tykkää.
Noilla on kaikenlaisia teemoja, syksyllä esim. oli sadonkorjuujuhla jonne pukeuduttiin wanhan ajan malliin "maalaisittain". Itsenäisyyspäivänä pukeudutaan "linnan juhliin", jne. Mä tykkään :)

Yhteistyössä