Pojulla huomenna ihka eka tarhakuvaus...mikä paita päälle?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Jalkaansa saa mustat farkut ja tennari-kuvioiset sukat, mut paidan valinta on vaikee...
Vaihtoehdot:
1. Musta-valko-ruudullinen lyhythihainen kauluspaita, jossa kiinniommellut mustat pitkät trikoohihat
2. Harmaa kauluspaita ja musta kravatti, jossa hopeanharmaita pääkalloja
3. Musta huppari, jossa hihoissa, edessä ja takana hieno luurankokuvio

Tukka joko auki, tai jos poju haluaa, ni kaikki hiukset taakse ponnarille tai sit musta tähtipinni etuhiuksiin pitämään ne pois silmiltä...

ihan mikä vaan, jos tykkäätte. Itse tykkään että koulukuvassa on pelkistetty paita, värillä joka sopii lapsen kasvoihin, että tulee hyvät kasvokuvat. Mua ainakin luurangot ja jäykät kaulukset sun muut valkeet juhlapaidat häiritsisi. Lapset on lapsia. Siistit hyvänväriset vaatteet....

Alkuperäinen kirjoittaja HALOO!:
EI PINNIÄ!!! herrajumala sentään.. pojastahan oli kyse!

No mikäs siinä nyt niin kamalaa on, et pitää herroja huudella?!?
:o Juu ja pojasta kyse...miksei siis pinniä? Mikä tyttöjen oikeus pinnin pitäminen vaan on? Saahan pitkätukkaiset pojat pitää ponnariakin ja aikuiset jalkapalloilijat ja sählynpelaajat pantaakin päässä...

Se ykkösvaihtoehdon musta-valko-ruudullinen paita on semmosta tosi ohkasta ja pehmeetä, ja siitä ku jättää ylimmän napin auki, ni ei oo jäykkiä kauluksia (ei kyl muutenkaan oo) ja on aikas rento paita...

Ja kaikista kivoin on, et ku pojulla ens viikolla synttärit, nis aadaan tuosta synttärikuvakin samalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja HALOO!:
EI PINNIÄ!!! herrajumala sentään.. pojastahan oli kyse!

No mikäs siinä nyt niin kamalaa on, et pitää herroja huudella?!?
:o Juu ja pojasta kyse...miksei siis pinniä? Mikä tyttöjen oikeus pinnin pitäminen vaan on? Saahan pitkätukkaiset pojat pitää ponnariakin ja aikuiset jalkapalloilijat ja sählynpelaajat pantaakin päässä...

oijoi ja kuinka monelle miehelle mä oon laittanu ranskanlettejä :xmas:

Ykkönen. ei ponnaria tai pinniä, poika kun on kysessä. Eikö tukkaa voi leikata lyhyemmäksi ku kerran menee silmille?Siis ei varmaan ennen kuvausta kerkiä, mut muuten..

Ja ei millään pahalla, tiedän kyllä et pääkallot on muotia, mut miksi lastenvaatteisiin niitä pitää tunkea? Hennesilläki on muuten kivoja lastenvaatteita, mut en halua sellasia pääkallokuvioisia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ihan mikä vaan, jos tykkäätte. Itse tykkään että koulukuvassa on pelkistetty paita, värillä joka sopii lapsen kasvoihin, että tulee hyvät kasvokuvat. Mua ainakin luurangot ja jäykät kaulukset sun muut valkeet juhlapaidat häiritsisi. Lapset on lapsia. Siistit hyvänväriset vaatteet....

Mie tykkään kaikista noista paidoista..siks tää valinnan vaikeus...Poju tykkää kans noista paidoista...jos sille laitta vierekkäin mummon ostaman sinisen mikki hiiri-paidan ja esim. tuon luurankohupparin, ni valitsee hupparin ihan itse

Yhteistyössä