Pokemon kauppojen tuotevalikoimat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kävin läpi Suomalaisia verkkokauppoja, jotka myyvät pokemon kortteja ja joita satuin löytämään tiktokin ja googlen avulla. Mielenkiintoisia huomioita valikoimista. Katsoin läpi englanninkieliset boosterit mitä kaupoissa oli tarjolla. Nimen perässä montaa eri sarjaa kaupassa saatavissa suoraan varastosta.

Suurin valikoima ylivoimaisesti Puolenkuunpelit. (Hinnat korkeat mutta valikoimasta iso +) Toisena tulee itselle tuntemattomampi kauppa Shinydragon (sivut sekavat, mutta hinnat ovat mielestäni kohdallaan). Kolmas sija meni Karukorttille (hinnat ovat mielestäni kohdallaan) Lopujen kauppojen valikoimat pienempiä englanninkielisten boostereiden osalta.

Korttistoppi 3
Poromagia 5
Karukortti 9
Shinydragon 16
TCG-kauppa 0
Porvoonpelikauppa 7
Pokekarelia 6
Puolenkuunpelit 30
Pokepulls 4

Kertokaa mistä olette ostaneet omat boosterit verkosta?

Valinnan varaa on kyllä hyvin suomessa. Itse olen harrastellut 3 vuotta keräilyä ja tilannut tuotteita lukuisista kaupoista. Kaikki verkkokaupat ovat luotettavia ja tavarat olen saanut niinkuin pitää. Itse olen suosinut viimeaikoina Korttistoppia heillä on hyviä tarjouksia. Pokepullsilta olen tilannut ennakkotuotteita kilpailukykyiseen hintaan ja viimeksi tilasin Shinydragonilta Ascended Heroes sarjaa kun tätä ei ollut saatavilla muualta ja tuotteet sain postilla jo seuraavaksi päiväksi. Toimitus oli kyllä nopein tähän mennessä. Listauksesta puuttui verkkokauppa.com ainakin josta tilasin yhteenaikaan paljon ja oli hyvävalikoima sekä edulliset hinnat.

Yhteistyössä