pokkaa sul on ainakin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna"

Vieras
Ystäväparikunta oli eilen käymässä. Tarjosin jo pullaa ja suolasta piirakkaa. Aloin tekemään miehelle huomiseksi ruokaa töihin. Valmiiksi saatuani. kaveri kysys ,et saako hänen lapsensa siitä. Annoin ottaa. Seuraavaksi kaverini kysyi jos hänkin sais ottaa ja herken päästä siel purkissa oli hänen miehensäkin... Musta aika tökeröö tollanen,et kaikki syödään ekaks mitä nenän alle laitetaan ja sit viel toisten ruuat.. Ja eikun uutta väsää,kun ne illalla lähti.. =/

Mun mielestä on aika törkeetä laittaa ruokaa vieraiden läsnäollessa jos ei tarjoa sitä heille, ellei oo eriskeen mainittu että on kiire aikataulu ja pakko just nyt tehdä herra äxälle töihin evääksi.

• Tykkää
Reactions: vuoristoradalla
Tein sitä yhdeksän jälkeen illalla.. sitä ennen he olivat syöneet jo kinkkupiirakan, vanilijapiirakan,keksit kaik mitä oli esillä.

Mun oli pakko ruveta tekee,kun en jaksanut enää odottaa milloin lähtee ja mä en enää keskellä yötä rupee väsää mitään

Itse ajattelen niin eritavalla. Ennakoin, jos vieraita tulossa ja olisin joko tehnyt ruoan ennen vieraiden tuloa, tai tehnyt niin että vieraille riittää.

Tosin en olis alkanut vieraiden aikaan väsäilemään pelkästään omalle porukalle ruokaa, vaan keskittynyt olemaan niiden vieraiden kanssa.

[QUOTE="nanna";27492522]Miks mun pitäis olla iloinen ,et söi meijän viimiset ruuat??? Joo sai mies pyttipannun sijasta sitten leipää...nanna[/QUOTE]

No sain tuosta aloituksesta sen käsityksen, että aloit tehdä uutta ruokaa, et leipää evääksi.

Olisin kyllä antanut ruokaa lapselle, mutta olisin ollut kyllä ymmyrkäisenä, jos aikuisillekin olisi pitänyt antaa... Olisin luultavasti lapioinut annoksen miehen eväspurkkiin + antanut lapselle samalla. Ihan puhumatta asiasta sen enempiä. Jos jotain olisi jäänyt, olisivat saaneet sen sitten jakaa keskenään.

"Mun täytyy laittaa tästä miehelle eväs" olisi ollut ihan kelpo vastaus.

Typillistä. Asia kääntyykin niin että ap on paha ja epäkohtelias.:xmas:

Näinhän siinä usein käy....mutta tietty hyvä olisi, jos ap olisi laittanut touhulle rajat, niin ei olisi tarvinnut jälkeenpäin harmitella. Mutta useinhan tuollaisissa tilanteissa menee lukkoon kun on ihmisiä joiden ahneudella ja röyhkeydellä ole rajoja. Joskus näissä jutuissa tulee ihmeteltyä millaisia 'ystäviä' ihmisillä on...vai ovatko vaan tuttavia, joille ei voi mistään puhua suoraan?

• Tykkää
Reactions: Anonyymi

Yhteistyössä