Poliisi ampui leikkipyssyä kädessään pitänyttä miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liipasinhullu poliisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28585892]Tuuria, ei taitoa, yhtä hyvin luoti olisi voinut osua sivullista päähän.[/QUOTE]

ai sinäkö luulet että kun aseen laukaisee niin luoti lentää johonkin täysin sattumanvaraiseen suuntaan, ja oli vain tuuria että se lensikin sinne minne poliisi tähtäsi? voi näitä ihmisiä... vaikka itse ei osaisikaan ampua niin se ei tarkoita ettei kukaan muukaan osaa.

ai sinäkö luulet että kun aseen laukaisee niin luoti lentää johonkin täysin sattumanvaraiseen suuntaan, ja oli vain tuuria että se lensikin sinne minne poliisi tähtäsi? voi näitä ihmisiä... vaikka itse ei osaisikaan ampua niin se ei tarkoita ettei kukaan muukaan osaa.

Silkkaa tuuria osua sääressä lihakseen eikä luuhun ja silkkaa tuuria mihin luoti osuu sen jälkeen kun se on läpäissyt jalan.

Voi hohhoijaa näitä kovien tilanteiden eksperttejä.

Menkääpäs kokeileen pk-seudun kartsalle pe-la iltana kuinka se aseistettu aggressiivinen henkilö taltutetaan puheella.

Siellä sitä työsarkaa riittää kukkahattutädeille.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="vieras";28586027]Miksi poliisi saa suojella itseään, mutta ei-poliisi ei saa?[/QUOTE]

No saahan. Ei vaan ampumalla. Tai puukottamalla. Tai muuten liiallisella väkivallalla.

[QUOTE="vieras";28586062]Eli jos sua uhataan ampuma-aseella et voi etkä saa puolustautua?[/QUOTE]

Saat edelleen puolustautua. Todennäköisyys on vaan aika suuri, että olet kalterien takana jos itse ammut ko. henkilön. Such is finnish "justice" system.

Tämä maa on kukkahattutätien luvattu maa missä suojellaan typeriä lakeja ja ylläpidetään typerää tuomiolinjaa vakavissa asioissa. (Esim. raiskaustuomiot)

Voi hohhoijaa näitä kovien tilanteiden eksperttejä.

Menkääpäs kokeileen pk-seudun kartsalle pe-la iltana kuinka se aseistettu aggressiivinen henkilö taltutetaan puheella.

Siellä sitä työsarkaa riittää kukkahattutädeille.
Montako kertaa olet itse mennyt väliin, kun on syntynyt edes sanaharkaa ja tappelua? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska monesti olen huomannut, että ihmiset kulkevat vain ohi. Ja sitten tällainen lyhyt ja lihava mummeli on se, joka menee rauhoittamaan riitapukareita. Siellä pk-seudun kartsalla pe-la iltana. Sekopäisistä aseella heiluvista sekakäyttäjistä mullakaan ei tosin ole kokemusta.

VäyVäy taas mammat! Jos itse olisitte olleet jotenkin tuon kahjon uhattavana tai muuta, olisitte kiitollisia taitavalle poliisimiehelle joka päätti toimia. Ihme asenteeet että olis varmaan vaan pitäny herisyttää sormea ja sanoa notta SOOSOO! Ei saa uhkailla! En mitään poliisivaltioa toivo, mutta poliisilla on oikeus ja pitääkin käyttää voimaa, jos tilanne on uhkaava. Helppo se on aina sivusta antaa kommenttia tietämättä todellista tilannetta/uhkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586105:
Montako kertaa olet itse mennyt väliin, kun on syntynyt edes sanaharkaa ja tappelua? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska monesti olen huomannut, että ihmiset kulkevat vain ohi. Ja sitten tällainen lyhyt ja lihava mummeli on se, joka menee rauhoittamaan riitapukareita. Siellä pk-seudun kartsalla pe-la iltana. Sekopäisistä aseella heiluvista sekakäyttäjistä mullakaan ei tosin ole kokemusta.

No tuohan olikin juuri se mistä on kyse.

Niitä riittää pk-seudulla. Oli se ase mikä vaan niin murto-osa edes harkitsee sellaiseen tilanteeseen puuttumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28586105:

Väkivalta on monopolisoitu viranomaisille, joten ei ole mitään syytä mennä väliin.

Eli poliisi olisi tehnyt näiden joidenkin älykääpiöiden mielestä oikein, jos olisi vain puhumalla yrittänyt saada sekavasti käyttäytyneen miehen tottelemaan. Mies olisi voinut tappaa jonkun teräaseella (esim tämän poliisimiehen), mutta se ei olisi haitannut. Kunhan poliisi olisi vain sitten verta vuotavana maassa vielä yrittänyt puhua ja puhua.

Ja ei, poliisi ei sillä hetkellä ampunut "leikkiasetta" pitävää miestä, vaan ihan oikeaa asetta pitävää miestä. Tiedoksenne vain! Ase osoittautui myöhemmin leikkiaseeksi. Tehän voisitte ruveta vaikka pelaamaan venäläistä rulettia, kun eihän se ase aina laukea, eikös vaan!

• Tykkää
Reactions: kepsis
[QUOTE="vieras";28586168]Eli poliisi olisi tehnyt näiden joidenkin älykääpiöiden mielestä oikein, jos olisi vain puhumalla yrittänyt saada sekavasti käyttäytyneen miehen tottelemaan. Mies olisi voinut tappaa jonkun teräaseella (esim tämän poliisimiehen), mutta se ei olisi haitannut. Kunhan poliisi olisi vain sitten verta vuotavana maassa vielä yrittänyt puhua ja puhua.

Ja ei, poliisi ei sillä hetkellä ampunut "leikkiasetta" pitävää miestä, vaan ihan oikeaa asetta pitävää miestä. Tiedoksenne vain! Ase osoittautui myöhemmin leikkiaseeksi. Tehän voisitte ruveta vaikka pelaamaan venäläistä rulettia, kun eihän se ase aina laukea, eikös vaan![/QUOTE]

Poliisilla on vain kaksi vaihtoehtoa: puhua tai ampua konepistoolilla?

[QUOTE="vieras";28586193]Poliisilla on vain kaksi vaihtoehtoa: puhua tai ampua konepistoolilla?[/QUOTE]

Ainahan poliisi puhuu ensiksi, usein jopa liian pitkälle asti kun oikein olisi pistää tantereeseen turpaansa soittava omien oikeuksien ottaja.

Yhteistyössä