Alkuperäinen kirjoittaja täti:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:julkiselta paikalta, baareista, busseista tai junista jne löydetyistä kamoista ei makseta löytöpalkkiota, koska ne kuuluu palauttaa henkilökunnalle jotka sitten huolehtivat ne eteenpäin
eli eipä olis kannattanu![]()
jos mä löydän bussista tyyriin näköisen lompsan, niin varmasti palautan sen poliisilaitokselle, jotta saan sen löytöpalkkion eikä bussikuski
voit toki viedä, mut jos ja kun sanot löytäneesi sen bussista, et saa senttiäkään, eikä bussikuskikaan.