Poliisi kävi ovella

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
julkiselta paikalta, baareista, busseista tai junista jne löydetyistä kamoista ei makseta löytöpalkkiota, koska ne kuuluu palauttaa henkilökunnalle jotka sitten huolehtivat ne eteenpäin

eli eipä olis kannattanu :whistle:

jos mä löydän bussista tyyriin näköisen lompsan, niin varmasti palautan sen poliisilaitokselle, jotta saan sen löytöpalkkion eikä bussikuski

voit toki viedä, mut jos ja kun sanot löytäneesi sen bussista, et saa senttiäkään, eikä bussikuskikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
totta, jos oisit ollut pöllimismielin liikkeellä, ni et ois varmaan soittanut omistajalle, vaan vaihtanut puhelimeen oman korttis jne...

ole huoleti!

Jos ei ois ollu pöllimismielellä liikkeellä, niin ei ois varmaan soittanu vasta sen jälkeen kun tuli tekstari jossa luvataan palkkiota? ;)

Miksi olisin ylipäätään sitten pistänyt koko puhelimen päälle. Puhelin näytti todella kalliilta ja jos olisin ollut pöllimistarkoituksessa niin siitä olisi kyllä saanut paremmat rahat kuin mikään löytöpalkkio ikinä
 
Joo. Mitenköhän poliisit reagois kotietsinnässä kun epäilty ilmoittelis kaiken sen varastetun kaman olevan vain odottamassa että epäilty soittaa omistajille että sattui löytämään ne...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
julkiselta paikalta, baareista, busseista tai junista jne löydetyistä kamoista ei makseta löytöpalkkiota, koska ne kuuluu palauttaa henkilökunnalle jotka sitten huolehtivat ne eteenpäin

eli eipä olis kannattanu :whistle:

jos mä löydän bussista tyyriin näköisen lompsan, niin varmasti palautan sen poliisilaitokselle, jotta saan sen löytöpalkkion eikä bussikuski

voit toki viedä, mut jos ja kun sanot löytäneesi sen bussista, et saa senttiäkään, eikä bussikuskikaan.

no sit niin, mut mieluummin niin ku et bussikuski kahmii mun 10% osuuden :)

 
joku on ollut esim. jututtamassa pilkun jälkeen jotain naista tai vaikka laatalla vessassa ja joku vie sillä aikaa kamat pöydästä. Ei mullakaan olisi kovin paljon lämpimiä tunteita tuollaisesta tempusta. Ahneella on paskanen loppu! Mitä siitä tulisi jos kapakassa oikein kiertelisi tuollaisia ihmisiä keräämässä pöydistä kaikkea mikä irti lähtee? Saisit saada porttikiellon tuon päälle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
totta, jos oisit ollut pöllimismielin liikkeellä, ni et ois varmaan soittanut omistajalle, vaan vaihtanut puhelimeen oman korttis jne...

ole huoleti!

Jos ei ois ollu pöllimismielellä liikkeellä, niin ei ois varmaan soittanu vasta sen jälkeen kun tuli tekstari jossa luvataan palkkiota? ;)

Miksi olisin ylipäätään sitten pistänyt koko puhelimen päälle. Puhelin näytti todella kalliilta ja jos olisin ollut pöllimistarkoituksessa niin siitä olisi kyllä saanut paremmat rahat kuin mikään löytöpalkkio ikinä

aivan, ja sul ois ollut kaikki mahikset ottaa puhelin vaik itelles, ku pin-koodikin oli juntin kehittelemä. Sanot ukolle, et keuhkoo vaan paska, mut pois sun ovelta, tai SÄ soitat ne kytät paikalle!! Joku roti sentään tähänkin!

 
Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:
juu se oli minulle tarkoitettu.. :|

siis se viesti :S

Ja mistäs sinä sen avaamatta tiesit?
Sitä paisti sanoit että mies lähti ja kohta tuli poliisit. Sitten sanot kuitenkin että poliisien lähdettyä mies jäi haukkumaan. Miten se nyt meni?

No eiköhän kaiken jo kerro se että AP ei lähtenyt viemään seuraavana päivänä sitä sammunutta kännykkää poliisiasemalle (kuten väittää että oli hänen tarkoituksensa, siksi ei vienyt henkilökunnalle) vaan rupesi arvailemaan pin-koodia. Yleensähän jos kännykkä pöllitään niin siihen koitetaan 0000 ja 1234 ihan tuurilla, ei mene noista edes vielä lukkoon. Siksi kandeiskin vaihtaa se pin-koodi vähän turvallisempaan.

Eiköhän ap lukenu ihan kaikki viestit joita puhelimessa oli, myös saapuneet. Ja kun sieltä tuli lupaus löytöpalkkiosta niin avot, soittamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
totta, jos oisit ollut pöllimismielin liikkeellä, ni et ois varmaan soittanut omistajalle, vaan vaihtanut puhelimeen oman korttis jne...

ole huoleti!

Jos ei ois ollu pöllimismielellä liikkeellä, niin ei ois varmaan soittanu vasta sen jälkeen kun tuli tekstari jossa luvataan palkkiota? ;)

Miksi olisin ylipäätään sitten pistänyt koko puhelimen päälle. Puhelin näytti todella kalliilta ja jos olisin ollut pöllimistarkoituksessa niin siitä olisi kyllä saanut paremmat rahat kuin mikään löytöpalkkio ikinä

Koska halusit lukee tekstiviestit?

Onko sulla valmiina kontaktit joihin myydä pöllittyjä kännyköitä? :D
 

Yhteistyössä