”Poliisi paljastaa: Tällainen on tyttöporukka, joka terrorisoi Helsinkiä”. Muttei paljasta mitään heidän etnisyydestään….. 😏

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen Yle aamussa oli juttu lähiönäyttelystä.
Näyttelyn puuhanneet oikoivat vääriä käsityksiä pk-seudun lähiöistä. Sana lähiö on keksitty, eikä sen sisältöä vieläkään tiedetä.

Eipä Päivi Lipponen (sdp) laittanut lapsiaan Itiksen kouluun vaikka itse toimi siellä opettajana...

Sellaista tää elämä on.

Toisten lapset päättävät itse missä koulunsa haluavat käydä ja oppivat toimimaan monikulttuurisessa ympäristössä.

Toiset mutsi peittelee petiin vielä kolmekymppisinä ja päättää koulut, vaatteet, harrastukset...

Sellaista tää elämä on.

Toisten lapset päättävät itse missä koulunsa haluavat käydä ja oppivat toimimaan monikulttuurisessa ympäristössä.

Toiset mutsi peittelee petiin vielä kolmekymppisinä ja päättää koulut, vaatteet, harrastukset...
Elämä ei ole helppoa. Kävelin eilen juna-aseman ohi, jossa ennen oli usein hautakynttilöitä. Hyvin moni nuori on päättänyt paikalla elämänsä. Aina kun juna vislaa mietin hyppäsikö joku junan alle.
Tämän palstan tarkoitus on keventää ihmisten kuormaa eikä syyllistää ja tuomita. Jos tämä palsta olisi siistimpi, palstalla kirjoittaisi myös ammattiauttajia.

Sellaista tää elämä on.

Se on köyhien kurja kohtalo joutua asumaan mamuhelvetissä.

Ne joilla on rahaa saavat elää kivassa ympäristössä mukavien ihmisten kanssa.

Yhteistyössä