Poliittinen korruptio voitti ja veronmaksajat hävisivät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös nämä varat olleet jotakin 0,3 prosenttia valtion talousarviosta, muistan juuri lukeneeni.

Samalla tuetaan golfausta yli puolella miljoonalla, puhumattakaan turkistarhauksesta, ampumaradoista, kristillisistä yhdistyksistä, yritystuista yrityksille, jotka eivät niitä tarvitse, ainoastaan kasvattavat osakkaidensa osinkoja, ja terveysjäteille maksettavat rahat.

Katsokaapa huviksenne, missä mittasuhteessa nämä ovat.
 
Eikös nämä varat olleet jotakin 0,3 prosenttia valtion talousarviosta, muistan juuri lukeneeni.

Samalla tuetaan golfausta yli puolella miljoonalla, puhumattakaan turkistarhauksesta, ampumaradoista, kristillisistä yhdistyksistä, yritystuista yrityksille, jotka eivät niitä tarvitse, ainoastaan kasvattavat osakkaidensa osinkoja, ja terveysjäteille maksettavat rahat.

Katsokaapa huviksenne, missä mittasuhteessa nämä ovat.
Löytyykö yksi yksittäinen juttu millä valtion budjetti saadaan tasapainoon?
 
Jaettavan rahan määrä ei muutu mihinkään, eli kok ja rkp haluavat saada enemmän rahaa puolueidensa hillotolppalaisille ja se raha on sitten pois varsinaisesta työstä.
 

Yhteistyössä