polio rokotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n-26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

n-26

Jäsen
13.12.2004
216
0
16
poika sai poliorokotuksen salaa äidiltä koulussa, vaikka papereissa luki selvästi että rokotuksia ei saa antaa!!!! miten tällaista voi tapahtua!?!
mitä nyt tehdään?! ei rokotetta enää poiskaan saa!!!!!
onko kenelläkään kokemuksia poliorokotteen haittavaikutuksista? tiedättekö esim. netistä linkkejä joissa kerrottaisiin rehellisesti poliorokotteiden mahdollisista negatiivisista jälkivaikutuksista? yritin etsiä mutta kaikki on sitä samaa neuvola soopaa... hiukan kuumetta yms.
tuntuu kauhealta! poika oli jo 8 vuotias, käsittääkseni siinä iässä ei enää edes anneta polio rokotetta, olenko oikeassa? jos olen, miten poika on voinut sen saada?! on tää ihme touhua.... \|O

Täytyy sanoa että otan osaa!!! :hug: Meillä on poika nyt syksyllä menossa kouluun ja minua kanssa hirvittää tämä että jos ilman lupaa siellä pistetään. Poika on monta kertaa kysynyt että eihän äiti minua pistetä koulussakaan!

KAnnattaa hakea homeopaatilta vastalääke tohon rokotukseen. En tiedä onko sillä paikkakunalla jolla olet ammattitaitoista homeopaattia, mutta Porista Luontais-Prismasta sellainen ainakin löytyy.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 14:02 Haukkatar kirjoitti:
KAnnattaa hakea homeopaatilta vastalääke tohon rokotukseen. En tiedä onko sillä paikkakunalla jolla olet ammattitaitoista homeopaattia, mutta Porista Luontais-Prismasta sellainen ainakin löytyy.

voiko siihen olla vastalääke? miten se voi tehota?

Yhteistyössä