Poltitko/poltatko raskaana ollessa? Miksi?

Poltin ennen raskautta yli askin päivässä, mut raskaaks tultua pikkuhiljaa vähensin, ja sit lopetin kokonaan,onneks.Mut helppoa se ei ollu, ja imetyksen jälkeen taas aloin polttaa:(

En Polttanut. Lopetin samantien kun tein postitiivisen testin.
Olin polttanut n. 10 vuotta ja lopetus oli helppo.
Aina ollut mielessä se että raskaaksi tullessa jää tupakka ja alkoholi.
En myöskään aloittanut uudestaan, josta olen iloinen.
=)

En polta kun mulle tulis siitä niin huono omatunto jos lapsella oliskin sen takia esim astma tai syntys keskosena.Eli tavallaan oman itteni takiakin en polta nykyisin.Joskus pari vuotta sitten olin korsteeni ja ennen raskautumista poltin ehkä yhden kun kävin baarissa 2krt/vuodessa.

En vielä tiennyt raskaudesta ja kun sain tietää, tuli yllätyksenä. Vähensin tupakoinnin aamu ja iltatupakkiin ja noin parissa viikossa lopetin. Tunteet oli sekavat ja ei tiennyt ensin, mitä ajatella raskautumisesta.. mutta onneksi tajusin vähentää ja sitten lopettaa. Tunnen siitä vähäisestäkin alkuraskauden pottamisesta huonoa omaatuntoa.

Esikoista odotttamaan alkaessani lopetin parissa viikossa.
Mutta silloinkin, kuten muissakin raskauksissa, poltin esim. jouluaterian päälle yhden ja silloin kun tössähdin hirvenvasaan oli ihan pakko rykiä hermosauhut. :xmas:

Lopetin ihan heti esikoisesta ja tästäkin aika pian. Tällä kertaa lopettaminen oli huomattavasti vaikeampaa ja siksi muutaman ekan viikon poltin muutaman tupakan päivässä :ashamed:

Niin ja nyt toivon että voisin olla aloittamatta uudelleen, että ei tarvis enää koskaan kiskoa röökiä. Toivottavasti riittäis selkäranka.

Poltin kun odotin esikoista.Olin vaan niin vitun tyhmä aivoton idiootti lehmä..Inhoan itteäni sen takia.Kun lapsi syntyi ajattelin vaan että mitä mä olen tälle lapsi paralle tehnyt.
Toista odottaessa lopetin rv 6.En polttanut koko raskausaikana.Enkä imetys.
Nyt jos kolmas joskus tehdään niin ehdottomasti lopetan.
Ei ollut edes vaikeaa lopettaa kun lopetin.En vaan silloin ekalla kerralla tainnut olla ihan valmis äidiksi.Eikä neuvolassa kauheasti tuettu lopettamaan 8ei tietenkään neuvolan vika että poltin).Ystävät melkein kaikki polttivat raskausaikana.

Yhteistyössä