Polvikierukan tähystysleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihan suora kysymys enempiä kiertelemättä: Mies joutuu polvikierukan tähystysleikkaukseen. Kuinka luonnistuu seksi tuon jälkeen (ja lähinnä seksi, jossa mies päällä)?

Mulla polvi on tähystetty toissasyksynä, 7 viikkoa kesti sairasloma sen jälkeen. Polvi oli vielä ihan turvoksissa 5 viikon jälkeen, kävely oli vaikeaa eikä jalka taipunut. Että mulla ei ainakaan sairasloma-aikana ei pahemmin tullut seksi mieleen. Toisaalta jotkut paranee tosi nopeastikin, yksilöllistä.

[QUOTE="vieras";28301236]Mulla polvi on tähystetty toissasyksynä, 7 viikkoa kesti sairasloma sen jälkeen. Polvi oli vielä ihan turvoksissa 5 viikon jälkeen, kävely oli vaikeaa eikä jalka taipunut. Että mulla ei ainakaan sairasloma-aikana ei pahemmin tullut seksi mieleen. Toisaalta jotkut paranee tosi nopeastikin, yksilöllistä.[/QUOTE]

Korjattiinko sulla "vaan" kierukkaa, vai tehtiinkö muutakin?

Mulla korjattiin kierukan repeämä pari vuotta sitten tähystyksellä. Saikulla olin pari viikkoa, mutta melkein heti leikkauksen jälkeen pystyin kävelemään. Keppejä käytin päivän, sen kauempaa en jaksanut. Että eipä tuo mulla hirveästi seksin harrastamiseen vaikuttanut.

[QUOTE="vieras";28301338]Korjattiinko sulla "vaan" kierukkaa, vai tehtiinkö muutakin?[/QUOTE]

Korjattiin vaan kierukkaa. Poistettiin irtopalasia sekä höylättiin kierukkaa reunoista.

[QUOTE="vieras";28304096]Korjattiin vaan kierukkaa. Poistettiin irtopalasia sekä höylättiin kierukkaa reunoista.[/QUOTE]

Okei, kiitos. Just sama ollaan vissiin (näillä näkymin) tekemässä miehelle.

[QUOTE="vieras";28305870]Olisiko tänään lisää kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä?[/QUOTE]

On. Lauantaina ennen nukkumaanmenoa harrastettiin muijan kanssa seksiä. Teki ihan gutaa.