Pommillako minä tuon lian saan pois??

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Näin tänään...
Vois varmaan laittaa kohta ilmoituksen ohonkin, et ostetaan musta lavuaari, annetaan vaihdossa valkoinen, jossa ei valkoista näy :headwall: :headwall:

Ei hitto kun en oikeesti enää tiedä millä myrkyllä saan nuo liat pois |O |O

Vim! Sen mä olin unohtanut.

Mutta tuo sooda+ etikka toimii siten että tujauttelet kunnolla sitä soodaa ja vaikka suihkupullosta hiukan etikkaa päälle ja annat vaikuttaa hetken. Mä poistan sillä melkein kaiken. Niin ja hangata pitää ennen huuhtelua.

Oletko tuota kokeillut:Cif Cream on perinteinen tunnettu tehopuhdistaja, joka irrottaa pinttyneimmänkin lian. Cif Cream-tuotteita voi turvallisesti käyttää keittiön ja kylpyhuoneen koville pinnoille, kuten liedelle, tiskipöydälle, pesualtaille, WC-istuimelle, kylpyammeelle ja kaakeleille. Valikoimaan kuuluu Suomen suosituin hankausaine Cif Cream Lemon, sekä lisäksi monipuoliseen puhdistukseen huipputehokas, valkaisuainetta sisältävä Cif Cream with Bleach, joka myös valkaisee värilliset tahrat ja desinfioi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vimiä, sillä lähtee lavuaari valkoiseksi!

Ei lähde :'(
Öljy on todella inhottava, kun eivät viitsi huuhtoa pois käsiä pestessään..
Toinen mikä jättää oikein sellaset ruskeet raidat, on crc.. YÄK!!

Eli se allas on siis öljyssä? Minä ainakin pesin sillä samalla aineella millä pesevät ne kätensä eli esim. swatzwega (vai mitenköhän kirjoitettiinkaan) tai wurht:illa on kans samaista käsien pesu töhnää.
Fairy kans hyvää tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vimiä, sillä lähtee lavuaari valkoiseksi!

Ei lähde :'(
Öljy on todella inhottava, kun eivät viitsi huuhtoa pois käsiä pestessään..
Toinen mikä jättää oikein sellaset ruskeet raidat, on crc.. YÄK!!

Eli se allas on siis öljyssä? Minä ainakin pesin sillä samalla aineella millä pesevät ne kätensä eli esim. swatzwega (vai mitenköhän kirjoitettiinkaan) tai wurht:illa on kans samaista käsien pesu töhnää.
Fairy kans hyvää tavaraa.

Miksikähän en tätä tajunnut itse :D
Tuo tahna ja pesujauhe, niin johan lähti!!

Yhteistyössä