Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Tee jäätelöbaari. Erimakuisia jätskejä, ja kastikkeita tai strösseleitä, vohvelitikkuja, ja jokainen saa valita kippoon minkämakuisen annoksen haluaa ja koristella sen itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Tee jäätelöbaari. Erimakuisia jätskejä, ja kastikkeita tai strösseleitä, vohvelitikkuja, ja jokainen saa valita kippoon minkämakuisen annoksen haluaa ja koristella sen itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Lapsille: mokkapalat, jäätelökakku, paahtoleivistä tehdyt pienet kerrosleivät ( suupalan kokoiset, coctailtikulla kiinni) sipsiä ja karkkia. Aikuisille: voileipäkakku, juustokakku
Alkuperäinen kirjoittaja pinkwawe:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Lapsille: mokkapalat, jäätelökakku, paahtoleivistä tehdyt pienet kerrosleivät ( suupalan kokoiset, coctailtikulla kiinni) sipsiä ja karkkia. Aikuisille: voileipäkakku, juustokakku
noi kerrosleivät vaikuttais kans kivoilta, oisko täyte ehdotuksia =)