M
mieli maassa
Vieras
Kävin juttelemassa töissä hoitovapaalta paluusta eli olen hoitovapaalla ensi vuoden elokuuhun (=toinen ilmoitus ja siis viimeinen). Alunperin olin ilmoittanut olevani hoitovapaalla tämän vuoden loppuun (=eka ilmoítus). Olin jo keväällä sanonut pomolleni että en varmaankaan tule vuoden lopussa töihin, koska haluan olla kotona kunnes lapsi on 2 v. ja toiseksi lapsi on moniallerginen ja siitä syystä kotihoito tuntuu nyt parhaalta vaihtoehdolta. Nyt sitten pomoni sanoi olevansa loukkaantunut siitä että en ole sovittua sopimusta pitänyt vaan olen antanut väärää tietoa hänelle. Siis kun en palaakaan töihin vuoden lopussa. Vihjaisi jopa valehtelusta.. Mua toi kommentti harmittaa nyt pirusti. En ole omasta mielestäni ollut mitenkään harhaanjohtava vaan olen kyllä sitä mukaa kun olen asiasta päätöksiä tehnyt, ilmoittanut niistä hänelle. En oikein ole olut varma siitä, mitä haluan tehdä, viihdynkö kotona jne. Sen takia en esim. ilmottanut suoraan olevani kaksi vuotta kotona vaan halusin käyttää tämän mahdollisuuden kahteen hoitovapaailmoitukseen.