Pomppisitko innosta kattoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja happy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

happy

Vieras
Miehesi ilmoittaa vievänsä lapset mummolaan, jotta saat rauhassa valmistella tulevia juhlia? Viis siitä, että hänellä on myös oma lehmä ojassa...

Lähtevät heti aamusta ja pääsen YKSIN kauppaan (ja ehkä vähän ale-myynteihin :saint: ) ja saan YKSIN leipoa, laittaa ruokaa... KUKAAN ei kitise jaloissa!!

:D
 
Kyllä.. Aika usein meillä noin tehdäänkin että mies lähtee pariks tunniks lasten kanssa isovanhempien luokse ja mä saan rauhassa siivoilla ja leipoa. Musa soimaan, kahvia ja sitte riehutaan yksin kotona :saint:
 
no kyllä se helpottais mukavasti ja sais rauhassa tehdä ja järjestellä vaikka paljon puuhaa yhdelle siinä oliskin. Musta on kiva siivota kunnolla niin, että mies lähtee lapsen ja koiran kanssa ulkoilemaan ja mä saan imuroida ja mopata rauhassa ja kuunnella samalla musaa kovalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:
no kyllä se helpottais mukavasti ja sais rauhassa tehdä ja järjestellä vaikka paljon puuhaa yhdelle siinä oliskin. Musta on kiva siivota kunnolla niin, että mies lähtee lapsen ja koiran kanssa ulkoilemaan ja mä saan imuroida ja mopata rauhassa ja kuunnella samalla musaa kovalla :D

Tänään ollaan jo yhdessä siivottu, huomiselle jää leipominen ym joihin mies ei muutenkaan osallistu :)
 
joo, mies mökillä, lapsi lähti veljeni mukaan. koko päivä vaan mua varten, mitään ei tarvitse tehdä.... nautin. mutta yksin leipomisesta ja juhlien järjestelystä en nauti. tykkään puuhata niitä miehen kans.....
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä