Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä oikein olet vetänyt? Varsinkin tuo viimeinen lause on täyttä hepreaa. Lisäksi puhut täyttä sontaa ponien ja hevosten ratsastajien painorajasta.Kyllä poni tuon kestää kun ratsuna ollut ja paikat vahvistuneet.
Olen tosiaan nähnyt kaksi naista Seelannin ponin selässä täyttä oli mutta huvin vaan polle vireästi kulki.
Itse olen samalla ponilla koittanut mutta jalat ylittyi maahan hieman hankalaa itsellä painoa 130 kiloa.
Eli kun on treenattu eläin niin onnistuu.
Vetäähän se mies tehkääkin tämäkin tarvii teemasta.
itse sain myös tilaisuuden ratsastaa tuttavan luona shettlanninponilla. Olen suunnilleen 90kg mies ja poni kantoi hienosti pellolla. Kevyempi nuorukainen pääsi myös ponin kyytiin eikä ollut moksiskaan vaikka hurjasti jalat ylettyikin maahan. Jalustimilla oli mukava pidellä.Kyllä poni jaksaa hyvin. Suomalainen ihme sääntö tämä 50kg. Kävin kaverin tallilla ratsastamassa shettiksellä minkä jälkeen kaveri hyppäsi myös ponin selkään. Siinä oli varmaan 150 kiloa ja hyvin jaksoi kantaa. Jalat ylettyi molemmilla maahan