Pönttö haisee vielä pestynäkin virtsalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naps"

Vieras
Kävin siivoamassa jo tyhjillään olevaa kämppää johon olen muuttamassa kuun vaihteessa, kun vaihteeksi uusi asunto on edellisen asukkaan jäljiltä siivoamatta ja vuokranantajaa ei kiinnosta.

Pönttö haisi vahvasti virtsalle ja renkulan alla olikin etovasti jäämiä. Kumihanskat käteen ja putsasin koko pöntön jalkoineen ja ympäröivine lattioineen kloriitilla. Mutta se haisee vieläkin :( nimenomaan tuosta kohtaa, sen vertaa kun ilkeän mennä lähemmäs haistelemaan. haju on niin vahva, että sen huomaa esimerkiksi pöntölle istuessa. Millä ihmeellä pääsen tuosta eroon?

[QUOTE="Sirkkeli";30740443]Jätä aine vaikuttamaan sinne syvennykseen, mistä se vesi tulee. Varsinkin siihen etuosaan. Semmoisella nokallisella Harpicilla.[/QUOTE]

Täytyy käydä huomenna ostamassa tätä ja koittaa uudelleen. Kyllä sieltä moskaa (ja löyhkää) tulikin jo ulos kun käyttelin sellaista ulokkeellista vessaharjaa ja suihkutin käsisuihkusta kuumaa vettä :/

Kansi irti ja suihkussa hinkkaat sen joka puolelta. Pönttö kauttaaltaan ulkopuolelta, varsinkin pöntön juuresta ja säiliön alareunan "sauma" esim. vanhalla hammasharjalla.
Niin ja ne pulttien paikat pöntön juuresta.
Harpicit tms vaikuttamaan pitemmäksi aikaa ja kunnon jynssäys niin monta kertaa kun näkyvää moskaa lähtee.

Nimim. Kusipöntön edellisen vuokralaisen jäljiltä pessyt...

Ite ihmettelin tuossa samaa..
Olin muka pessy hyvin mut hais vaan..
Kurkkasin peilin avulla sinne pöntön reunan alle, siis sinne mistä se vesi tulee, ja ai jessus ku meinas oksu tulla... Varmaa kaikki mahdolliset kaupan myrkyt käytin että sain sen liotettua ja raapattua puhtaaks..
No eipä haise enää :)

Aijjoo, ja edellisessä vuokrakämpässä hais ihan kissan kusi aina vaam vaikka kuinka pesin
Löysin parin viikon päästä lampun päältä wonderbaumin :D Heitin menee, eikä haissu enää :D

Mä olen aina uuteen asuntoon muuttaessani vaihtanut vähintään sen pöntön renkaan. Siihen muoviin kuitenkin syöpyy kaikki kusi aika hyvin. Ja tosiaan sieltä pöntön sisäpuolelta reunan alta sekä siitä säiliön alaosan raosta täytyy jynssätä kunnolla. Maikkarin sivuilla oli just joku pöntönräjäytysohje, siinä käytettiin ainakin epsom-suolaa ja jotain. Varmaan hakemalla löytyy.

Yhteistyössä