PÖÖ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumihiutale leijailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole sua haukkunut :headwall:

Et kauhean kivastikaan viime yönä kirjoittanut.

Mä yritin ensin auttaa,koska ap:lla ei ole asiat hyvin,mut hän ei vaan myönnä sitä :headwall:

Ja sitten kiusasit muiden kanssa.

Enhän kiusannut :kieh:

Ihan kuinka vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuplaonni:
Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:
Jaahas jaahas, mitäs täällä MULLE vittuillaan?

Saatte ihan rauhassa poistaa kaikki paskaketjunne. Miten ihmeessä musta tehtiinkin juoppo, kun kerroin että valvon juovan miehen takia ja itse en voi sietää yleensäkkään juomista.
Ilmeisesti te haluaisitte että joisin. Kun minä tutustuin mieheeni, niin tarkoitus oli täysin raittiina ihmisenä löytää samanlainen, mutta toisin kävi.
Nyt sitten eroan tuosta juoposta.

Aamusti sä kerroit kun olit kaksosuus nimimerkillä et olit eronnut jo ja asutte eri osotteissa?

Voi olla, mut oikeesti miehelle on luvattu asunto joulukuun alusta. Mielessäni olen kuitenkin jo eronnut.

Sano miks sun pitää vaihtaa jatkuvasti nikkiä?

Millätavalla jatkuvasti? Tuon otin, kun aloin odottaa kaksosia. Vuosia sitten oon ollut eri nikeilläkin, mut kuka niitä muistaa, mulla on ollut kone välillä poiskin ja huollon jälkeen ei tunnuksii oo enää ollut muistissa.

Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:
Jaahas jaahas, mitäs täällä MULLE vittuillaan?

Saatte ihan rauhassa poistaa kaikki paskaketjunne. Miten ihmeessä musta tehtiinkin juoppo, kun kerroin että valvon juovan miehen takia ja itse en voi sietää yleensäkkään juomista.
Ilmeisesti te haluaisitte että joisin. Kun minä tutustuin mieheeni, niin tarkoitus oli täysin raittiina ihmisenä löytää samanlainen, mutta toisin kävi.
Nyt sitten eroan tuosta juoposta.

Aamusti sä kerroit kun olit kaksosuus nimimerkillä et olit eronnut jo ja asutte eri osotteissa?

Voi olla, mut oikeesti miehelle on luvattu asunto joulukuun alusta. Mielessäni olen kuitenkin jo eronnut.

Sano miks sun pitää vaihtaa jatkuvasti nikkiä?

Millätavalla jatkuvasti? Tuon otin, kun aloin odottaa kaksosia. Vuosia sitten oon ollut eri nikeilläkin, mut kuka niitä muistaa, mulla on ollut kone välillä poiskin ja huollon jälkeen ei tunnuksii oo enää ollut muistissa.

Tarkoitti varmaan kun aamulla sulla oli eri nikki.

Tuplaonni on sanonut olevansa 36v,just..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1245980#m13586911

Sä oot puhunut niin paljon palturia :/

Sisko synytynyt marraskuussa,tuplaonni joulukuussa.Eli täyttää kohta 37:)
Ovat parisen viikkoa siskon kanssa saman ikäisiä.

Yhteistyössä