V
viieeras
Vieras
No ei se oo niin justiinsa.
Minkäslaista pornoa sinä katselet?
En minkäänlaista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei se oo niin justiinsa.
Minkäslaista pornoa sinä katselet?
Siltikään en tajua, miten se liittyi tuohon minun viestiini. Ei kai viehättävä tai epäviehättävä mies voi oikein kiihottaa, jos ei kiinnitä häneen edes huomiota, joten miten hänen kommenttinsa liittyi tähän miehen viehättävyyteen tai epäviehättävyyteen, josta minä kommentissani puhuin.
Joo, tottakai saa kertoa mieltymyksistään ja tykätä pornosta piittaamatta miehestä, mutta ei liittynyt tuohon minun kommenttiini kyllä mitenkään.
Tulet kuitenkin parjaamaan mikä saa kiihottaa ja mikä ei?En minkäänlaista.
No kun sä esitit väitteen ettei ketään naista vois pornossa kiihottaa epäviehättävä mies, ihan niinkuin jokainen nainen lämpeis vaan ja ainoastaan hyvännäkösille miehille. Ni kunhan nyt heitin siihen välinkommentin jonka oli tarkoitus ilmaista sitä että on myös niitä naisia jotka ei huomioi sitä miestä ollenkaan.
Jotkut kiihottuu kiiltokuvapojista, toiset mörökölleistä (just niinku Lispetti sanoi, se kontrasti on joillekin iso juttu) ja toiset kiihottuu siitä äksönistä jne.
Että älä yleistä.
Tulet kuitenkin parjaamaan mikä saa kiihottaa ja mikä ei?![]()
Jos nyt vielä haluat tästä asiasta vääntää, niin ethän sinäkään nyt voi sanoa kiihottuvasi epäviehättävästä miehestä, jos et edes kiiinnitä mieheen huomiota. Miten voisit kiihottua mistään, mitä et huomioi?
Enkä halua yleistää, kunhan mainitsin, millaisia kuvia noihin "kuvia komeista miehistä" -ketjuihin yleensä laitetaan. Harvoin siellä näkee niitä 400-kiloisia paskahousuja setelituppo kädessä, paitsi vitsimielessä.
Tulenko? Kerroin vain, mitä olen täällä huomannut. Montakos mörökölliä sinä olet noihin mieskomeutta-ketjuihin laittanut?
Tosiaan, siinä on kaks vaihtoehtoa. Joko 400kg paskahousu tai sliipattu kiltsifotopoika.:xmas:
Jos nyt vielä haluat tästä asiasta vääntää, niin ethän sinäkään nyt voi sanoa kiihottuvasi epäviehättävästä miehestä, jos et edes kiiinnitä mieheen huomiota. Miten voisit kiihottua mistään, mitä et huomioi?
Enkä halua yleistää, kunhan mainitsin, millaisia kuvia noihin "kuvia komeista miehistä" -ketjuihin yleensä laitetaan. Harvoin siellä näkee niitä 400-kiloisia paskahousuja setelituppo kädessä, paitsi vitsimielessä.
Olenko minä sanonut niinkään? Nimimerkki niiib sen paskahousun keksi ja väitti, että setelitukko tekee hänestä useimpien mielestä seksikkään.
Kannattaisi varmaan lukea mistä tämä lähti ja mitä kukakin sanoi ja miettiä miksi.
No sehän riippuu ihan siitä mitä mörököllillä tarkoitetaan?
Kovin montaa sellaista ketjua täällä palstalla ei edes ole. Olisinkohan kolmeen ketjuun vastannut.
Olen laittanut sellaisten miesten kuvia joista ei toiset ole pitäneet (ei niin komeita, mutta karismaattisia). Se lienee on sulle se mörökölli?
Mitäs jos palattais aiheeseen?
Oletko koskaan katsellut pornoa?
Sinä olit se, joka sen mörököllin tässä ketjussa ensin mainitsi. Miksi minun nyt pitäisi määrittää, mitä sinä sillä tarkoitit? Jos olet noihin mieskomeutta ketjuihin samantyyppisen mörököllin linkannut, niin hänhän on kai mielestäsi komea eikä epäviehättävä?
Koetas nyt itse päättää onko mörökölli epäviehättävä, vai kuuluu mieskomeutta-ketjuun.
Muistaakseni vastasin jo.
Pornossa viehättävät luultavasti kontrastin takia, näin kerroin.
Mörököllejä on kai monen näköisiä, osa kiihottaa muutenkin, jos heissä on se jokin, ja osa ei.=)
No niin, eli et puhunutkaan oikeasti epäviehättävistä paskahousumiehistä, vaan niistä ihan tavalllisista miehistä. Mutta tällä palstallahan luonnollisesti tavalliset miehet ovat mörököllejä ja lasketaan mieluummin sinne epäviehättävään sarjaan.
Kerroit että et katsele pornoa (preesens). Eihän se tarkoita että et ole koskaan katsellut?:O
Pitää olla tarkkana sun kanssa, vaikutat saivartelijalta.![]()
Hmmm, jos sillä saa sut hiljaiseksi, tai palaamaan aiheeseen, niin näin sen täytyy olla.:xmas:
niin niin, tämähän on tyypillinen vastaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29922988:Eli heidän seksielämä ei ole erilaista jos tarjoaa heille nautinnon? vai oletko kuullut ihmisistä mitkä harrastavat vain epätyydyttävää seksiä vasten omaa tahtoaan![]()
Oletko mies vai nainen?
Hyväksytkö että puolisosi katsoo pornoa? (jos löytyy puoliso)
Älä ny oo tommone, ehän mää ny tosissaan, kuhan vaan vittuilen teille fatipäille aikani kuluksi.Huvittaa vain pornokeskustelujen kaksinaismoralismi, kun tuo yksikin nimimerkki tuolla luokitteli kaikki silikonirinnoista pitävät friikeiksi, mutta samaan aikaan hän itse huutelee sairaaksi henkilöä, joka ei pidä pornon katselijoita normaalina.
Olen nainen. Minua kuvottaa kaikenlainen porno ja olen aina ajatellut, että se on sellainen hihihiiteinijuttu. Aikoinaan en hyväksynyt puolisoni pornon katselua, mutta hän katsoi siitä huolimatta, salasi vain asian entistä huolellisemmin. Kyllähän se minulle sitten ajan mittaan selvisi ja sen jälkeen en ole enää häneltä pornoa kieltänyt. Seksi siinä vain lopahti saman tien, kun minua kuvotti ajatus miehestä runkkailemassa.
Mutta enemmistöhän tätä ei tajua ja te pidätte minua sairaana, mutta sama se on minulle. Huvittaa vain pornokeskustelujen kaksinaismoralismi, kun tuo yksikin nimimerkki tuolla luokitteli kaikki silikonirinnoista pitävät friikeiksi, mutta samaan aikaan hän itse huutelee sairaaksi henkilöä, joka ei pidä pornon katselijoita normaalina. Ja toisaalta monet tämänkin palstan keskustelijoista eivät huomaa, miten epäluonnollisista asioista he myös pornon osalta pitävät, vaikka muka liputtavat luonnollisuuden puolesta.
Ai ymmärsin väärin. En ole koskaan katsonut pornoa omaksi huvikseni. Olosuhteiden pakosta joskus olen jotain nähnyt.