Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Ok.Elikkä sillä voi sit heittää vesilintua.kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Porontalja on sellainen, ettei karva pysy kauaa. Se ei ole välttämättä taljana kauhean hyvä, kun se karva on putkimaista, haurasta. Siitä tulee nahka.
Lampaantaljasta ei tipu karvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin siis mun mielestä porontaljan karvat katkeilevat, mutta joku enemmän poroista tietävä varmaan tietäs onko se niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin siis mun mielestä porontaljan karvat katkeilevat, mutta joku enemmän poroista tietävä varmaan tietäs onko se niin.
Noniin. Tämä on tosi että karvat voivat kuluessaan katkeilla. Mä ymmärsin jotenkin tuosta ap:n ongelmasta että karvat lähtevät ihan kokonaan irti...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Täällä lapissa (oon poromiehen avovaimo) porontaljoja käytetään vaikka missä. Istuinalustana kodassa, kelkan päällä, penkeillä, pulkassa... Niistä tehdään vaatteita, kenkiä ja koristeita...
Ei kait niitä tehtäis jos se ei ois kestävää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Siis noi tollasessa normaalikäytössä (lähinnä ulkona) ne vaan naulataan ladon seinään talveksiEi niitä sen kummemmin parkita millään...
Ja sitte esim. karvakenkiin tulevat nahat parkitaan ihan pajusta keitetyllä parkilla. Tai ainakin nämä käsityöläiset täällä keitä mä tunnen...