Porsvoossa synnyttäneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jasmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Synnytin 1v8kk sitten ja aivan ihana paikka. Kätilöistä jäi yksi mieleen, mutta valitettavasti hän jäi jo eläkkeelle. Tekee kuulemma keikkaa silti. Kaikki kätilöt olivat kyllä ihania mun mielestä. Pitivät hyvää huolta. Olin 8pv sairaalassa niin aika moni kätilö tuli tutuksi. Mitään erityistä ei jäänyt mieleen muuta kuin se tunnelma ja osaava henkilökunta. Odotan, että pääsisin pian uudelleen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2005 klo 08:16 jasmiina kirjoitti:
Ketkä kaikki on synnyttäneet Porvoossa? Minkälainen paikka on? Entä kätilöt? Jäikö jotain erityisesti mieleen?

Meillä poika syntyi 8.12-04 Porvoon aluesairaalassa,eli liki vuosi sitten
En tykännyt lainkaan. Poika syntyi kiireellisellä sektiolla ja en nukkunut lainkaan sinä viitenä päivänä kun siellä oli.voi kamala kun olin kipeä ja tuskani ihan kamalat.
Nyt kuumeillaan pikkukakkosesta ja kauhulla ajattelenkin sitä sairaala aikaa. Mutta kätilöt aivan ihania kyllä oli.muuten en todellakaan viihtynyt siellä.

ei oo mullakaan mitään hyvää sanottavaa porvoonsairaalasta,minulle olivat välinpitämättömiä jne..lahdessa oli huomattavasti mukavampi synnyttää.mutta eiköhän se oo niin paljon kiinni siitä että onko siellä kiire ja ketkä kätilöinä,ystävälläni taas oli erittäin myönteinen synnytys porvoossa.ja kyl sekin tietty saattaa auttaa että osais sitä mongerrusta mitä ne ruotsix siellä kutsuu :laugh:

Me saatiin ainakin ihan hyvää kohtelua porvoon sairaalassa..
Loppujen lopuks ovat kuitenkin asiansa osaavaa ja tietävää porukkaa.. Ja varmaan tuo kohtelu ja mielialat on vähän siitäkin kiini että kuinka paljon siellä on henkilökuntaa paikalla ja mikä on juuri sen hetkinen kiire muissa synnytykseissä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2005 klo 08:16 jasmiina kirjoitti:
Ketkä kaikki on synnyttäneet Porvoossa? Minkälainen paikka on? Entä kätilöt? Jäikö jotain erityisesti mieleen?

Hep - hep! Kävin toukokuussa synnyttämässä Porvoon sairaalassa ja minä ainkain jaksan hehkuttaa sitä taivaisiin! Niin loistavaa palvelua sai! Menin sinne sillä asenteella että "hei, tässä nyt ollaan ja kätilöiden neuvoilla eteenpäin". Kaikki kätilöt olivat tosi mukavia ja kaikilla oli aikaa neuvoa. Mulle sattui tosi kivat ja pätevät kätilöt itse synnytykseen ja kiitos niiden kaikki meni tosi hyvin...vaikkei mitään ilokaasua väkevämpää ehditty enää vaikka meikäläinen mongersi huuruissaa "mishhä she lääkäri on" ja kun sanottiin ettei nyt ehditä epiduraalia, niin jatkoin vain että "huijaatteks te".hehe Näille onkin hauska nauraa näin jälkikäteen!

Onnistuttiin saamaan vielä perhehuone, jossa oli mukava asustella ne pari päivää.

Itse ajattelin silloin raskauden alkuvaiheessa että ehdottomasti jonnekin Naistenklinikalle, mutta näin viisaampana niin uskon etten siellä olisi saanut yhtä pätevää ja hyvää apua. Luulen että pienemmässä paikassa on todella aikaa kuunnella ja auttaa ihan eri tavalla kun suuremmissa yksiköissä.

Uusimmat

Yhteistyössä