Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Onko tää sisäpiirin tapaaminen vai saako tällänen yksinkertainen blondikin liittyä joukkoon? :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Onko tää sisäpiirin tapaaminen vai saako tällänen yksinkertainen blondikin liittyä joukkoon? :saint:![]()
kaikki halukkaat ovat tervetulleitajopa blonditkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Onko tää sisäpiirin tapaaminen vai saako tällänen yksinkertainen blondikin liittyä joukkoon? :saint:![]()
kaikki halukkaat ovat tervetulleitajopa blonditkin
![]()
Ja piilo blondit
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hmm... mulle ja ukolle olis tiedossa lapsivapaavkl silloin... Joten saako ottaa ukkoarmaan mukaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Saako yksinkertainen blondi ehdottaa Santa Fetä? Tää olis ehkä tulossa, jos lastenhoidon saa järjestettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hmm... mulle ja ukolle olis tiedossa lapsivapaavkl silloin... Joten saako ottaa ukkoarmaan mukaan?![]()
no jos se luulee kestävänsä akkalauman niin mun puolesta tervetuloa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Saako yksinkertainen blondi ehdottaa Santa Fetä? Tää olis ehkä tulossa, jos lastenhoidon saa järjestettyä.
Onko jotain perustetta miks ei amarillo käy??
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Miten mulla on semmonen tunne ettei tästä tuukkaa mitää :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:tää näyttää siltä että mä varaan pöydän 5 hlölle.. minä, nti, aavikonnorsu, pinki +mies
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:tää näyttää siltä että mä varaan pöydän 5 hlölle.. minä, nti, aavikonnorsu, pinki +mies
Bambiino on kanssa vissii tulossa kanssa.