positiivinen tulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuulia

Vieras
heippa

Jätin pillerit pois heinäkuussa ja lapsi ollut kovasti toiveissa. Pari kk kierto pysyi ennallaan eli 28 vrk ja sitten lyheni seuraavasti. Eli normaalisti menkat alkoi aina maanantaina, sit alkoi edellisen viikon torstaina ja sit tiistaina. Eli kierto lyheni pari kertaa muutamalla päivällä.

Edelliset menkat 10.10, ovistesti näytti plussaa 26.10. (testasin ekaa kertaa tässä kierrossa,aloitin testauksen jo viikkoa aikaisemmin, mutta jatkoin kun plussaa ei näkynyt.) Eli sain ns. positiivisen oviksen.

Minulla on ollut sen jälkeen lähes päivittäin nippailuja alamahassa,muuten koen oloni normaaliksi.

Äsken tein RFSU:n raskaustestin ja selvästi ilmestyi näkyviin haaleampi (siis melko hailu, jos vertaa siihen toiseen viivaan) kakkosviiva reilun viiden minuutin kuluttua. Olisiko syytä tehdä uusinta testi parin päivän kuluttua vai voisiko tässä vähitellen alkaa ajattelemaan, että on kenties tärpännyt????? (oviksesta laskujeni mukaan 15 päivää ja edellisistä menkoista 31 päivää.)

Neuvoja kaivaten

Mikäs siinä testissä on se aika, kun ei saa enää lukea tulosta?
Haamu on positiivinen samalla tavalla kuin vahva plussakin.
Itse olen sen verran epäuskoinen ihminen, että varmaan odottaisin pari päivää ja testaisin uudelleen, ellei menkat ehtisi alkaa.

Toivotaan parasta +++++++

Ootko Tuulia jo saanut oikean vastauksen? Tuo 30 min kuulostaa ihan käsittämättömältä. Yleensä testitulos on valmis 5 minuutissa ja 10 min jälkeen siä EI saa missään nimessä lukea (väärän positiivisen mahdollisuuden takia). Suosittelisin ehkä jotian muuta testiä, peukut ovat pystyssä!

Haamuviiva on myös positiivinen, ite testasin myös RFSU:n testillä tosi hailean viivan että ensin tulkitsin sen vain "kohdaksi johon viivan olisi pitänyt tulla" koska oli niin lähes näkymätön, mutta parin päivän kuluttua viiva oli jo selkeesti tummempi, mutta ei läheskään kontrolliviivan vahvuinen. Ja siis raskaana sitä ollaan onnellisesti kymmenennellä viikolla :)

Yhteistyössä