Positiivisia asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Listatkaa mulle kaikkia ihania ja positiivisia asioita, ihan mitä vain mieleen tulee. On todella superhuono päivä (ei mitään maata kaatavaa tai "oikeasti" vakavaa kuitenkaan) ja ajattelin jos alkais listaamaan kaikkia kivoja asioita niin ehkä mieliala nousis..?

Mulle tulee mieleen kun oikein pinnistän..
-Kevät (....josta tietenkin yltiöpositiivinen aamun asenteeni johtaa ajatukseen siitä ettemme pääse vieläkään pihalle leikkimään.... tuleekohan tästä mitään...)

-Kermavaahto, tänään täytyy hemmotella meitä varmaan. Aion asettaa tavoitteeksi tehdä vahvaa kaakaota ja kermavaahtoa päälle :P (josta tulikin mieleen mitä kaikkia muita positiivisia juttuja voi kermavaahdolla tehdä :D ...Hei tää taitaa auttaa!)

-Linnunlaulu... Josta pääsemme siis taas tähän kevääseen. Tosin iltapäivällä aion päästää lapset lätkyttämään vesilammikoihin, tuli mitä tuli. Jos tulee ribbet byysaan niin minä pesen ne puvut sitten vaikka kymmenen kertaa.

-Lukeminen, pitäisikin mennä käymään kirjastossa... Pitäisikö hommata itselleen ammatti kirjastonhoitajana? Siinä oliskin unelmaduuni mulle :D

...

Öö.. positiivisia ?
Sulla ei ole hammaslääkäriä tänään :D

Saippuakuplat. Ne on mun mielestä kivoja.
Väsyttää niin, ettei yhtään raksuta kun pitäis miettiä positiivisia juttuja.. Hmm..

Öö.. positiivisia ?
Sulla ei ole hammaslääkäriä tänään :D

Saippuakuplat. Ne on mun mielestä kivoja.
Väsyttää niin, ettei yhtään raksuta kun pitäis miettiä positiivisia juttuja.. Hmm..

Joo, ja saippuakuplista tuleekin mieleen meidän tulevat häät. Ja meidän häistä tulee mieleen possu vartaassa, siitä ominaisuudesta meidän häissä en aio luopua :p.... Sit kun tarpeeksi mietin että mitähän kaikkea haluan häihin, niin siitä pääsemmekin ajatukseen "lottovoitto olisi kiva". :laugh:

En malta odottaa että näen kissojeni ensimmäisen kesän :D Sulais toi lumi äkkiä pois. Ovat jo ihmeissään kun vesi tippuu räystäältä ja maata on jo vähän näkyvissä :)

Mulla tulee heti mieleen että:
-lapsi kovaa vauhtia tervehtymässä
-eläimet terveenä
-ite suurinpiirtein terveenä
-mieskin jo terveenä

menipäs terveys puolelle, mutta näin meillä ainakin kun kovasti ollu kaikkea negatiivista siinä vuoden sisään.

Kevätaurinko,lintujenlaulu,kissojen touhut saa hymyilemään:D
Tänään päästään saunaan nauttimaan lämmöstä,hyvä ruoka,miehen pusu tai kevyt kosketus arjen keskellä.Liikunnan tuoma hyvä olo.Hymy.:)
Pala tummaa suklaata.

Viimeksi muokattu:
Mäkin keksin lisää:

-Kauhea kutitussormi. Se kuulostaa pahalta, mutta oikeasti se ei ole niin kamala. Se vaanii lapsia ja hyökkää kun hetki on sopiva, se saa lapset kiljumaan ja juoksemaan karkuun, ja mikä parasta, kikattamaan :D

-Mörkyli-kirja, se vaan on niin upea :D Ja kun isi lukee lapsille sitä ja tarinan lopussa mörkyli menee kuorsaavan isin kainaloon nukkumaan ja poika perässä kaivautuu oman isin kainaloon ja toteaa että hehän ovat kuin mörkylit. Tai "möökyli" se vielä pojan suusta on :D

Ainiin, ja eilen kun kaveri tuli hakemaan mut ulos kävelemään. Oli kivaa kävellä ulkona, saada raitista ilmaa vatsataudin täyttämän viikon jälkeen. En tajunnutkaan miten paljon viikossa on kevääntynyt :D Jalkakäytävilläkään ei ole enää lunta tai jäätä (josta siis pääsisimme tähän miten paljon sontaa tuolta lumen alta paljastuu, JOS tämä ei olisi positiivisuus-ketju... ;) ).

Näitä asioita huomaa Suomesta kaipaavansa:

- Suihkusta tulee tasaisen lämmintä vettä normaalilla paineella
- Sisällä on lämmin vaikka ulkona on viileää
- Ulkona on turvallista liikkua

Mun täytyy laittaa vielä lisää:

-Etsimme uutta asuntoa. Joko tältä samalta seudulta tai sitten *vatsaa kutkuttaa* siltä seudulta jonne tulevaisuudessa rakennamme oman loppuelämän kotimme :D

Lapset. Tuo kuopukseni on sellainen, että se saa kaikki hyvälle tuulelle pelkällä olemuksellaan, aina iloinen, hauska, kekseliäs, empaattinen, herkkä, suloinen toiset huomioiva lapsi, joka puhuu jo paljon ja osaa keskustella, ikää 2v (sydänhymiö tähän, jos osaisin laittaa...)

Mulla tulee heti mieleen että:
-lapsi kovaa vauhtia tervehtymässä
-eläimet terveenä
-ite suurinpiirtein terveenä
-mieskin jo terveenä

menipäs terveys puolelle, mutta näin meillä ainakin kun kovasti ollu kaikkea negatiivista siinä vuoden sisään.

Tää terveyspointti on kyllä hyvä. Ja kiva. :D

Meillä muksut aloitti päiväkodin. Meillä on vähän sitä sun tätä tautia nyt sitten ollut koko ajan.

Yhteistyössä