Posliini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olikohan tää provo? Jos et oikeasti tiedä, niin yleensä tarkoittaa sitä, että nuolenta-alue (häpyhuulten, klitoriksen, peräaukon ja emättimen alue) on karvaton ja häpykummulle on vain jätetty karvoitusta.

Kiitos Jen!

En minäkään tiennyt mikä on puoliposliini. Nyt tiedän!
Miten tämän puoliposliinin saa parhaiten tehtyä?
Epilaattori, vaha, vaahto....
Kerrotko, tämä ei ole provo.

Minä olen käyttänyt kylmän rauhallisesti Veet-karvanpoistoainetta, vaikka sitä kielletään intiimialueille käyttämästä. Täytyy vain olla hyvin varovainen, ettei sitä mene limakalvoille, vaan VAIN karvaiselle alueelle. Peili avuksi. Sillä saa tosi sileän, ihanan tuloksen. Moni muu laite jättää pientä sänkeä. Alapään karvankasvu tosin on mulla ainakin tosi nopeaa, kasavaisipa tukkakin samaan tahtiin...

Ihan vaan kertahöylällä ja vaahdon kera, tosin saa ajella jokatoinen päivä että pysyy siistinä.Häpykummulta olen vahalla vetäissyt vähän levennetyt ""bikinirajat"" tosin sattuu aika paljon, mutta pysyy sileänä kauemmin.Häpykummulle jätän aina kaistaleen tupsua jota tosin lyhennän saksilla siistiksi. Jotkut kosmetologit vahaavat ns. bikinirajoja, suostuvat kyllä hieman leventämäänkinrajaa.Alempaa ajan aina höylällä.

en,pyyhin ihon ajelun jälkeen haavan puhdistusaineella, sellaisella mikä ei kirvele, esim. septidim ja rasvaan ihovoiteella.joskus jos höylä ollut jo tylsänpuoleinen ja iho ärsyyntyy niin olen laittanut vaikka sibicortia muutaman kerran.Kannattaa myös hangatakevyesti ihoa vaikka kuivalla pyyhkeellä, estää karvan kasvamasta sisäänpäin.Jos näin käy, niin tulee just näitä näppyjä jotka voi tulehtua.näpystä voi nyppäistä karvan pois pinseteillä.