Posliinista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petronella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Petronella

Uusi jäsen
17.05.2005
10
0
1
Kertokaapa hyvät naiset millä tavoin poistatte karvat tuolta alapäästä?
Olen sheivannut pari kerttaa, mutta se on mielestäni kovin hankalaa ja kivuliasta, ja on ikävää kun karvat kasvavat takaisin päivässä!
Voiko vahauksen tehdä kotona? Maksaako hoitolassa tehty vahaus paljon? Saako karvat pois pysyvästi?
Kiitos vastanneille.. =)

mä kävin ennen synnytystä brasilialaisessa sokeroinnissa. oli tosi positiivinen kokemus.sattu kyllä aika kovin ut oli sen arvosta. kolmeen viikkoon ei karvat kasvanu. meinaan kyllä mennä uudestaan kun sektio haana paranee

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:01 Gina kirjoitti:
ihokarvojenpoistovoidetta käytän minä :)

veet on hyvä

mites kun siinä lukee että sitä voi käyttää bikinirajalle mutta ei intiimialueille? kun minäkin sitä olen käyttänyt bikinirajalle mutta alemmas en ole uskaltanut mennä =) ja ei muuten lähtenyt kunnolla tuosta bikinirajaltakaan, vaan jäi semmonen sänki? vaikka pidin voidetta sen maksimiajan..?

Mä oon riuhtaissut karvat veks Veetin kuumavahalla. Ensin testasin kainaloihin ja sitten kun jäin henkiin niin alakerrasta. Niksi on kuitenkin siinä että karvat ei saa olla liian pitkiä. Eli ensin häylällä ja sit kun on kunnon sänki niin vahaa ja a vot. Ei kasva nopeesti takaisin ja hommaan turtuu. eli ei enää satu niin kovasti.

Pinseteillä nyppien ja nyt myös lämminvahaa käyttäen. Kävin odotusaikana pari vuotta sitten brassivahauksessa, ja opettelin tekemään homman sitte itse. Mies pitää olla apuna vahalappuja nykäisemään. =)

Yhteistyössä