Posti ja kotiinkuljetus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
Meille on yritetty toimittaa pakettia, mutta kukaan ei ollut kotona. Yritetäänkö kotiinkuljetusta uudestaan, vai pitääkö se hakea itse postin toimipaikasta? Kauanko posti säilyttää paketteja? Paketti on miehen nimellä, voinko mä hakea sen ilman valtakirjaa? Voiko lapset kuitata paketin vastaanotetuksi jos sattuvat olemaan kotona kun pakettia tuodaan?

Meille on tullut paketteja miehelle kotiintoimituksella ja allekirjoitukseksi on kelvannut minun allekirjoitus. Eli uskoisin että lapsenkin allekirjoitus käy, postista ei voi hakea ilman valtakirjaa. Jos paketti pitää noutaa postista, lähettävät kyllä kotiin lapun millä noutaa postista jos kotiintoimitus ei ole onnistunut.

[QUOTE="vieras";24797351]Meille on tullut paketteja miehelle kotiintoimituksella ja allekirjoitukseksi on kelvannut minun allekirjoitus. Eli uskoisin että lapsenkin allekirjoitus käy, postista ei voi hakea ilman valtakirjaa. Jos paketti pitää noutaa postista, lähettävät kyllä kotiin lapun millä noutaa postista jos kotiintoimitus ei ole onnistunut.[/QUOTE]

Tän mä tiesinkin, että kotiinkuljetettuna mä voin vastaanottaa miehen puolesta.

Jos se pitää hakea itse postista, niin mun täytyy sit miehen puolesta kirjoittaa valtakirja. Toivottavasti kuitenkin yrittäisivät uudestaan vielä sitä kuljetusta, kun se paketti painaa 13kg, niin mä oon hiukan epävarma sen kantamisesta (riippuu paljolti paketin muodosta).

[QUOTE="vieras";24797353]meillä muistaakseni niin että piti sitten hakea itse. hassua kun eivät ota ensin yhteyttä ja sovi kuljetuksesta. harvahan sitä on kotona päivisin.[/QUOTE]

Onhan ne voineet yrittää ottaa yhteyttä, mutta kun niillä on miehen puhnumero ja mies on ollut silloin lentokoneessa...

Yhteistyössä