Postin lähetyksen seurannasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Odotan nettifirmasta tilaamaani pakettia. Maksoin sen jo ja heiltä tuli viesti, että rahat on tulleet tilille ja paketti on laitettu postiin. VIestin mukana oli lähetyksen seurantaa varten numero.
Postin lähetyksen seuranta ei löytänyt kys. tunnuksella lähetystä.
MIT VIT?
Onko minua huijattu? Kuitenkin lähes 150.- arvosta tilasin tavaraa. :(

Joskus jostain nettikaupasta jotain tilasin ja ihmettelin kun lähetystunnuksella ei pakettia löytynyt. Sitten huomasin että Itellan sivuilla on "Palvelut yksityisille" ja "palvelut yrityksille", tuolta "palvelut yrityksille"-puolelta se sitten löytyikin sillä tunnuksella. Tajusikohan tästä mitään.:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus jostain nettikaupasta jotain tilasin ja ihmettelin kun lähetystunnuksella ei pakettia löytynyt. Sitten huomasin että Itellan sivuilla on "Palvelut yksityisille" ja "palvelut yrityksille", tuolta "palvelut yrityksille"-puolelta se sitten löytyikin sillä tunnuksella. Tajusikohan tästä mitään.:D

Menen heti kokeilemaan. Kiits! :flower:

Löytyikö ?
Paketin kulkua nimittäin pystyy seuraamaan heti kun paketti on saapunut jakelukeskukseen ts. ainakin meillä töissä se näkyy Itellan sivuilla jo muutaman tunnin kuluttua kun paketti on pihasta lähtenyt.

Alkuperäinen kirjoittaja paketti:
Löytyikö ?
Paketin kulkua nimittäin pystyy seuraamaan heti kun paketti on saapunut jakelukeskukseen ts. ainakin meillä töissä se näkyy Itellan sivuilla jo muutaman tunnin kuluttua kun paketti on pihasta lähtenyt.

JO LÖYTYI!

Piti vähän salapoliisityötä tehdä, siihen tunnukseen piti lisätä alkuun kirjaimet JJFI. :D
Paketti on mahdollisesti jo huomenna perillä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Piti vähän salapoliisityötä tehdä, siihen tunnukseen piti lisätä alkuun kirjaimet JJFI. :D
Minä kerran sain tuon tunnuksen puhelimessa ja kuulin kirjaimen väärin. Kyllä sitä tuli manattua moneen kertaan, minne sukulaisen lähettämä paketti oli joutunut, kun sillä oli vähän kiirus.

Toisaalta firmat voi laittaa tuon tunnuksen hyvissä ajoin tulemaan ennen postitusta. Minä sain kerran voitettuani yhden jutun yhdestä postimyyntifirmasta sen tunnuksen kauan ennenkuin se sitten oli edes lähtenyt postiin.

Yhteistyössä