postiterroria sukulaiselta -mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksinäinen? Kuulostaa, että hänellä on tekemisen puute ja kaipaa tunnetta, että hänellä on ystäviä. Hän varmaan odottaa saavansa itsekin jotain pikkuyllätyksiä, tosin tunnen erään samantapaisen hyväntekijän, joka sitten kännissä vaatii korvauksia ja suureellisia kiitoksia teoistaan eli kerjää melkoisen vahvasti itsetunnon kohotusta. Enpä osaa neuvoa... jos muutat, ota salainen osoite.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
tai oot hiljaa ja paat roskikseen sitä mukaan kun tulee? jos kyseessä on hyvä tahto?

niin oon laittanuki, mutta alkaa pikkuhiljaa tiäkkö tympimään, ku jatkuu ja jatkuu vaan...mitä hyvää tahtoa on kiusata toisia? hullu kai se akka on. taijan tilata sille Jallun.

:D
Hahhaa, annapa tosiaan maistaa omaa lääkettään, hihhih... Jallua ja Reginaa! Laita postissa myös ilmaisjakeluesitteitä ja jätskiauton aikatauluja.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=4463

Tosta puheenollen, arvaa nolottaako mua jakaa yhteen ravintolaan semmosia postikortteja, missä lukee tyyliin "vejä käteen, ravintolanne häiritsee lähitalojen asukkaita." :o

Tää ravintolan omistaja aina kysyy, et onko erikoislähetyksiä.

no onneksi ei paskaa postita :-) eikä niissä ole mitään viestiä, ei saatetta eikä syytä. sentään lähettäjä on aina. on sillä jo ikää, mutta kuolkoon sitten kun hänen aikansa on. ja joo, varmaan hän on mieleltään sairas, mutta sekä antaa oikeuden kiusata minua ja lapsia? eikä laki suojaa ihmistä kotonaan? eikö tämä ole jo kotirauhan häirintää? vaikea tietty ymmärtää, jos ei ole itse tätä jo vuosia kokenut...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=4463

Tosta puheenollen, arvaa nolottaako mua jakaa yhteen ravintolaan semmosia postikortteja, missä lukee tyyliin "vejä käteen, ravintolanne häiritsee lähitalojen asukkaita." :o

Tää ravintolan omistaja aina kysyy, et onko erikoislähetyksiä.

kypsää! :o

Jos sillä on joku joka sitä hoitaa, niin sille varmaan pitäs sanoa, et estää sen lähettelyn... Paitsi jos se ihan itsenäisesti elelee...

Aikamoinen porsaanreikä tuo, että tuolle ei taida olla paljoa tehtävissä.

joo, ihmisiä saa siis kiusata tässä maassa jos on kekseliäs. oisko paha kostaa ja tilata sille jotain dildoja? :-D

Siis oikeesti, jos vaikka joku lähettää laatikollisen paskaa, niin ihan oikeesti posti joutuu sen toimittamaan. Paitsi semmoset lähetykset, joista valuu jotain, niin niistä pistetään pakettikortti. :$

no onneksi ei paskaa postita :-) eikä niissä ole mitään viestiä, ei saatetta eikä syytä. sentään lähettäjä on aina. on sillä jo ikää, mutta kuolkoon sitten kun hänen aikansa on. ja joo, varmaan hän on mieleltään sairas, mutta sekä antaa oikeuden kiusata minua ja lapsia? eikä laki suojaa ihmistä kotonaan? eikö tämä ole jo kotirauhan häirintää? vaikea tietty ymmärtää, jos ei ole itse tätä jo vuosia kokenut...

kyllä on jos oot noin monta kertaa kieltäny ja silti ei uskota.

mun veljelle joku häiriintyny lähetti vihkoja.... satoja satoja vihkoja...

Jos siinä on sen osote, niin ilmoita postiin, että jos on siitä osotteesta, niin et halua et niitä toimitetaan sulle. Vois onnistua.

mun täytyy mennä, mutta kysyn postista tosiaan ja sitten voisin konsultoida poliisia, että eikö häntä vois käydä vaikka puhuttelemassa, vois säikähtää. ja emmä hänen tasolleen vajoa, en siis ala tilaileen mitään. mukavaa iltaa murut, pai.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Jaa sä sanoitkin jo, ettette ole muuttamassa. Voisko postilta kysyä, onko niillä jotain sensurointipalvelua?

toi ois muuten hyvä idis! määpä muuten kysyn!!! dänks darling. :-D

On semmonen, et voi laittaa osotetietonsa salaiseksi.

ei auta enää.... ja me ei todellakaan muuteta enää täältä maalta...

Se voi tietysti olla että nää on niitä juttuja joita ei voi ymmärtää ennen kun on kokenut, mutta mä suhtautuisin noihin niinkun muuhunkin roska- ja mainosposteihin, nakkelisin paperinkeräykseen sekä pakettikortit että kirjeinä lähetetyt sitä mukaa kun niitä tulee. En jotenkin osais ihan hirveesti raivostua, lähinnä naurattaisi ja säälittäisi vanhan ihmisen höperyys.

Joskus tässä itse kukin on niin vanha että höpsähtää.

Yhteistyössä