F
freea
Vieras
Tyttäremme on nyt 1v2kk. Viime viikolla ostin tytölle potan ja olen nyt tutustuttanut häntä siihen siten, että olen antanut ""leikkiä"" potan kanssa ja istuttanut vaatteet päällä ja pari kertaa pylly paljaana. Tyttö kyllä viihtyy potalla, varsinkin jos lykkää esim. kirjan kouraan, mutta pottaan ei vielä ole edes vahingossa tullut mitään.
Kyselenkin nyt neuvoja ja kokemuksia potalle opettamisesta; minulla kun ei oikein ole mitään kunnollista tai organisoitua mielikuvaa tästä hommasta. Miten olette edenneet? Laitatteko lapsen potalle ihan järjestelmällisesti aina esim. ruuan jälkeen ja aamulla jne.? Miten istutatte lapselle mielikuvan potalla käymisestä ja ylipäätään siitä, mistä koko hommassa on kysymys?
Kaikenlaiset kokemukset ja neuvot ovat tervetulleita.
Kyselenkin nyt neuvoja ja kokemuksia potalle opettamisesta; minulla kun ei oikein ole mitään kunnollista tai organisoitua mielikuvaa tästä hommasta. Miten olette edenneet? Laitatteko lapsen potalle ihan järjestelmällisesti aina esim. ruuan jälkeen ja aamulla jne.? Miten istutatte lapselle mielikuvan potalla käymisestä ja ylipäätään siitä, mistä koko hommassa on kysymys?
Kaikenlaiset kokemukset ja neuvot ovat tervetulleita.