Potilasasiamiehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tarja

Vieras
Nyt on tilanne että pitäisi tehdä valitus tk lääkäristä tai oikeammin sanottuna hoitovirheestä?Miten siis tulisi toimia?Onko omassa tk:ssa potilasasiamies vai mihin ottaa yhteyttä?

Kaikenlaiset kokemukset myös tervetulleita!

puolisen vuotta pian mennyt virheen tapahtumasta,tässä välissä käyty tutkimuksissa keskussairaalassa..ja kyllä on ihan papereissa tiedot ylhäällä.ja varmasti muistaa lääkärikin!!

Sitten vaan rustaamaan valitusta tk:n ylilääkärille, joka on siis tk-lääkärien esimies, tai sitten potilasasiamiehelle, jonka tiedot saa tk:sta soittamalla, netistä kunnan sivuilta tai puhelinluettelosta puh.nron.

Minkälainen hoitovirhe kyseessä?

Mulla on tässä kahden vaiheilla voiko tästä soittaa, ku oon ravannu vuoden sisällä yli 80 kertaa lääkärissä vaivojen takia, jota on tutkinu neljä eri tahoa syytä löytämättä. Viimeisin oli paikka, josta piti varmuudella syy löytyä - ei löytynyt, sanottiin vaan, että opettele elämään vaivan kanssa, petipotilaana, jos ei muuta.. pyysin päästä vielä jatkotutkimuksiin, ei onnistunut. Menin jälleen yksityiselle, josta syy löytyi ja minulla nyt uusi elämä.. voisiko tuosta valittaa teidän mielestä johonkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:

Mulla on tässä kahden vaiheilla voiko tästä soittaa, ku oon ravannu vuoden sisällä yli 80 kertaa lääkärissä vaivojen takia, jota on tutkinu neljä eri tahoa syytä löytämättä. Viimeisin oli paikka, josta piti varmuudella syy löytyä - ei löytynyt, sanottiin vaan, että opettele elämään vaivan kanssa, petipotilaana, jos ei muuta.. pyysin päästä vielä jatkotutkimuksiin, ei onnistunut. Menin jälleen yksityiselle, josta syy löytyi ja minulla nyt uusi elämä.. voisiko tuosta valittaa teidän mielestä johonkin?

Menin vaihdattamaan tk:seen ehkäisykapseleita.Siitä se lähti=(

Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:

Potilasasiamieheen voi ottaa yhteyttä jo siinä vaiheessa jos ei tiedä onko kyse hoitovirheestä. Hän osaa varmasti parhaiten sanoa voiko tai kannataako valitusta tehdä.

Yhteistyössä