"Potkut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa

Vieras
Mitä ihmettä mun mahassa tapahtuu?! Siis nyt viimeisen kuukauden aikana tuntunut sellaisia ihme "potkuja" aivan kuin olisi raskaana n. puolessa välissä. Siis ihan suhteellisen kovia. Ja raskaana en todellakaan ole tai sitten on maailmankirjat täysin sekaisin. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ja tietääkö kukaan mistä tuollainen johtuu?

On noita tuntunut joskus ennenkin, mutta vain todella harvoin ja nyt tämä on päivittäistä. Kerron nyt hieman taustoja, jos joku asia vaikka liittyisi tähän. Minulla on kaksi lasta, 1 ja 2 vuotiaat. Mitään sukupuolitauteja minulla ei ole koskaan ollut eikä hiivaa. Yhden kerran on kyllä ollut vasemmassa munasarjassa kysta, joka hoidettiin keltarauhashormoonilla.

Raskaudet menivät hyvin, tosin kummallakin kerralla on synnytyksen jälkeen jäänyt kalvojen riekaleita kohtuun, mutta ajan kanssa tulivat pois eikä tullut kohtutulehdusta. Kuukautiset on säännölliset, kierto on 26-27 päivää. Paitsi viimeksi 32...syytä tuohon en tiedä. Vuoto ei ollut ihan yhtä runsasta kuin normaalisti. Voisikohan kyse olla jälleen kystasta? Mitään sellaisia varsinaisia oireita ei kyllä ole.

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii/osaa vastata!

haamupotkuja, niitä tuntuu varmaan jokaisella mutta ennen raskauksia sitä ei ole vaan osannut ajatella että ne vauvan potkut tuntuu siltä. kaippa sitä suolistossa jotain ilmaa menee =)

jeps mulla on myös tuntunut haamupotkuja ja tuntuu välillä että joku pallukka siellä liikkuu... ns jälkisupistuksiakin voip tulla... aikaoutoo... kaiken se nainen joutuu ns kärsimään!!!

Määkin tunsin synnytyksen jälkeen muutaman kerran mahassa "potkuja". Ihmettelin silloin itse asiaa ja luulin jo höpsähtäneeni, vauva kun nukkui vieressä... :) Onneks siis muillakkin tuntuu. Enkä taidakkaan olla päästäni viirahtanut :D

samoja haamupotkuja täälläkin! =) eivät onneksi sentään niin kovia kuin mitä vauva raskauden loppuaikana potkii :laugh:
eli siis ihan niitä alkuajan "potkuja"...

Yhteistyössä