pottailu 2,5 vuotiaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu

Vieras
kokemuksia kun usko loppuu kesken...jätin siis tytöltä vaipan pois 2 viikkoo sitten eikä edelleenkään sano että pissahätä....kysyn tunnin välein toisinaan tulee potalle joskus vaan vietävä,ei itkuja eikä mitään, et aikasta mielelään menee..mutta ei osaa kertoa tarvetta milloin mennä!Hankala lähtee ulos ja kaupungille jne...kakan on sanonu jo yksvuoiaata asti...vinkkejä kehiin!vai hätäilenkö vaan?

Meillä tyttö päätti itse haluavansa pois vaipoista reilu 2,5v ja sillon rupesi itse menemään ja ilmoittamaan pissi- ja kakkahädästä. Sitä ennen ei millään oma-alotteisesti ja ei aina suostunu ollenkaan potalle. Annoin omaa tahtiaan mennä ja tuli sitten yhdessä yössä päivä- ja yökuivaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
kokemuksia kun usko loppuu kesken...jätin siis tytöltä vaipan pois 2 viikkoo sitten eikä edelleenkään sano että pissahätä....kysyn tunnin välein toisinaan tulee potalle joskus vaan vietävä,ei itkuja eikä mitään, et aikasta mielelään menee..mutta ei osaa kertoa tarvetta milloin mennä!Hankala lähtee ulos ja kaupungille jne...kakan on sanonu jo yksvuoiaata asti...vinkkejä kehiin!vai hätäilenkö vaan?

Meilläkin tyttö sanoi kakan jo ikoja sitten, nyt 2v3kk ja vaipan otin pois tossa 2kk sitten. Kerran vaan päätin et nyt riittää. muutama päivä meni vaatteita pestessä ja lattiaa pyyhkiessä, mut sit se sen hokas. Unilla vielä käyttää, ja jos pidemmälle mennään, missä ei vessaa/puskaa lähettyvillä. Ehkä sit vielä liian aikasta?

Meillä tyttö 2,5v ollu nyt muutaman viikon kotona ilman vaippaa. Tais mennä viikko pari että hokas mennä aina itse potalle kun hätä yllätti. Vaippoja pidetään vielä kauppa ja kyläilyreissuilla varmuuden vuoksi

Meillä samanikäinen tyttö ja pissahädän sanoo hienosti muuta kakka löytyy useimmiten housuista tai unien aikan tulee sitten vaippaan. Päivisin on ollut ilman vaippaa n. 2v asti.
Koskakohan tuon kakkahädän oppis sanomaan :/

Vaippa käytössä vielä päikkäreillä ja öisin sekä jos lähdettään jonnekin pidemmälle.

Yhteistyössä