Povipommi-Jordan meikannut 2-vuotiaan tyttärensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis toi laps on kyllä miljoona potenssiin ääretön kertaa ihanampi ja suloisempi kauniimpi kuin äitinsä ever.
järkyttävää että on tuollanen häiriintynyt muija äitinä.

ai miks te kauhistelette? En sano, et must ois erityisen järkevää meikata lasta, mutta mielenkiinnosta kysyn,et mikä siinä on kauheinta? Jos siis vaan kerrasta on kyse, eikä kaksivuotiaalla ole yleisesti ottaen mitään päivämeikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mu:
ai miks te kauhistelette? En sano, et must ois erityisen järkevää meikata lasta, mutta mielenkiinnosta kysyn,et mikä siinä on kauheinta? Jos siis vaan kerrasta on kyse, eikä kaksivuotiaalla ole yleisesti ottaen mitään päivämeikkiä.

No mun mielestä noin pienen naamaa ei tarvi meikata edes yhtä kertaa. En näe tuossa mitään hauskaa, menee yhtä samaan osastoon kuin 2-vuotias jolla tupakka laitettu suuhun ja kaljapullo käteen.

Varokaa vain ettei lapsi pääse teidän meikkeihin käsiksi. Voi tulla aika mielenkiintoista jälkeä. Nimimerkillä itse lapsena poskiinsa huulipunaa laittanut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pipo löysemmällä kuin teillä:
Varokaa vain ettei lapsi pääse teidän meikkeihin käsiksi. Voi tulla aika mielenkiintoista jälkeä. Nimimerkillä itse lapsena poskiinsa huulipunaa laittanut. :D

tais se pipo tipahtaa ihan silmille

Tää täti on viel mennyt julkaiseen kuvan tällätystä lapsestaan ihan ite FB-sivuillaan. Eli ihan ite laittanu kuvan julkiseen jakoon kaikenmaailman pedojen saataville. SAIRASTA!!!

kyllä meillä tyttö 9on ollut pienestä asti kiinnostunut meikeistä, onpa saanut silloin tällöin huulikiiltoa, poskipunaa ripauksen ripsarria..ihan kotona vaan ollaan pysytelty, mutta tytöstä se oli hauskaa.
en näe mitenkään pahana sitä, että antaa llapsen leikkiä meikeillä tai itse laittaa lapsen prinsessaksi, jos lapsi haluaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja pipo löysemmällä kuin teillä:

tais se pipo tipahtaa ihan silmille

Ei ehkä kannata ottaa elämää aivan noin vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja -..-.-.-:
kyllä meillä tyttö 9on ollut pienestä asti kiinnostunut meikeistä, onpa saanut silloin tällöin huulikiiltoa, poskipunaa ripauksen ripsarria..ihan kotona vaan ollaan pysytelty, mutta tytöstä se oli hauskaa.
en näe mitenkään pahana sitä, että antaa llapsen leikkiä meikeillä tai itse laittaa lapsen prinsessaksi, jos lapsi haluaa :)

9-vuotias on pikkuisen eri asia kuin 2-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mu:

No mun mielestä noin pienen naamaa ei tarvi meikata edes yhtä kertaa. En näe tuossa mitään hauskaa, menee yhtä samaan osastoon kuin 2-vuotias jolla tupakka laitettu suuhun ja kaljapullo käteen.

Luultavasti meidän 2v meikataan kun lähtee virpomaan ;)

no 2-vuotiaan kohdalla ei kyllä ole kyse siitä, että "lapsi on itse halunnut meikata". vai onko teillä tapana tehdä kaikkea muutakin mitä 2-vuotias haluaa sillä hetkellä? musta noin pienen meikkaaminen on vastenmielistä, se on lapsen seksualisoimista. lapsia pitäis suojella aikuisten maailmalta. tuo on ihan eri asia kuin se, että lapsi pääsee aikuisen meikkipussille ja töhrii kasvonsa, tai että virpojalle laitetaan kajalilla pisamia.

Kattelin nuo sivun alalaidan kommentitkin ja hömmm...repesin. Crazy Frog. Hhahaha.

Mut joo, lapsi saa väärän kuvan itsestään jos sitä laitellaan koko ajan. Meikataan ja "kaunistetaan". Ei kelpaa ilman laittamista ulkomaailmalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Tea:
no 2-vuotiaan kohdalla ei kyllä ole kyse siitä, että "lapsi on itse halunnut meikata". vai onko teillä tapana tehdä kaikkea muutakin mitä 2-vuotias haluaa sillä hetkellä? musta noin pienen meikkaaminen on vastenmielistä, se on lapsen seksualisoimista. lapsia pitäis suojella aikuisten maailmalta. tuo on ihan eri asia kuin se, että lapsi pääsee aikuisen meikkipussille ja töhrii kasvonsa, tai että virpojalle laitetaan kajalilla pisamia.

Miten se on eri asia? Lapsi haluaa kotona leikkiä prinsessaa/keijua ja hänelle laitetaan esim. huulikiiltoa/luomiväriä. Miten teen hänestä seksuaalisen objektin jos toteutan hänen toiveensa?

Yhteistyössä