Povipommi-Jordan meikannut 2-vuotiaan tyttärensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Tea:
no 2-vuotiaan kohdalla ei kyllä ole kyse siitä, että "lapsi on itse halunnut meikata". vai onko teillä tapana tehdä kaikkea muutakin mitä 2-vuotias haluaa sillä hetkellä? musta noin pienen meikkaaminen on vastenmielistä, se on lapsen seksualisoimista. lapsia pitäis suojella aikuisten maailmalta. tuo on ihan eri asia kuin se, että lapsi pääsee aikuisen meikkipussille ja töhrii kasvonsa, tai että virpojalle laitetaan kajalilla pisamia.

Miten se on eri asia? Lapsi haluaa kotona leikkiä prinsessaa/keijua ja hänelle laitetaan esim. huulikiiltoa/luomiväriä. Miten teen hänestä seksuaalisen objektin jos toteutan hänen toiveensa?

roolileikit ON eri asia, tuossa ei ole kyse niistä vaan lapsen "kaunistamisesta", ja pienen lapsen ei tarvi kokea että hän tarvii jotain ehostusta ollakseen kaunis. ja kyllä, sillä on myös merkitystä miltä lopputulos näyttää; onhan se vähän eri asia jos on huulipunalla tehty hassut punaiset posket kuin että lopputulos näyttää pumpattavalta barbaralta.

no 2-vuotiaan kohdalla ei kyllä ole kyse siitä, että "lapsi on itse halunnut meikata". vai onko teillä tapana tehdä kaikkea muutakin mitä 2-vuotias haluaa sillä hetkellä? musta noin pienen meikkaaminen on vastenmielistä, se on lapsen seksualisoimista. lapsia pitäis suojella aikuisten maailmalta. tuo on ihan eri asia kuin se, että lapsi pääsee aikuisen meikkipussille ja töhrii kasvonsa, tai että virpojalle laitetaan kajalilla pisamia.

Miten se on eri asia? Lapsi haluaa kotona leikkiä prinsessaa/keijua ja hänelle laitetaan esim. huulikiiltoa/luomiväriä. Miten teen hänestä seksuaalisen objektin jos toteutan hänen toiveensa?

roolileikit ON eri asia, tuossa ei ole kyse niistä vaan lapsen "kaunistamisesta", ja pienen lapsen ei tarvi kokea että hän tarvii jotain ehostusta ollakseen kaunis. ja kyllä, sillä on myös merkitystä miltä lopputulos näyttää; onhan se vähän eri asia jos on huulipunalla tehty hassut punaiset posket kuin että lopputulos näyttää pumpattavalta barbaralta.

No minusta kyseinen lapsi ei näytä pumpattavalta barbaralta, hän näyttää lapselta joka on halunnut kokeilla äidin meikkejä.

Mun esimerkki oli keiju/prinsessa joilla ei tietääkseni ole punaisia poskia vaan lopputulos olisi varmaankin aika lähellä Katien lasta joskin ilman tekoripsiä koska en itsekään niitä nää tarpeelliseksi käyttää.

Tuon ikäiset aika usein tykkäävät olla kuten äiti/sisko tms. Prinsessaleikit ovat ajankohtaisia.
Mun 2-vuotiaani kävelee pitkin asuntoa mun erilaisilla korkokengillä, haalii kaikki korut päälleen ja pinkin tekoturkkinsa sekä kauniin mekon ja kertoo olevansa silloin kaunis, yrittää myös ryöstettyään meikkini laittaa itselleen ripsiväriä ym. ja pyytää minulta avustusta siihen.
Kun hänelle laittaa huulirasvaa hän kertoo iloisena että on kaunis (yhdistää huulirasvan huulipuniin).
Eli minusta hyvinkin normaalia ja luultavasti lapsen omasta halusta tapahtunut asia että Katie on lapsensa meikannut.

Sanottiinko tuossa uutisessa jossain kohtaa että meikkaaminen on jatkuvaa ja meikkaa lapsensa ulkomaailmaa varten?

No minusta kyseinen lapsi ei näytä pumpattavalta barbaralta, hän näyttää lapselta joka on halunnut kokeilla äidin meikkejä.

Mun esimerkki oli keiju/prinsessa joilla ei tietääkseni ole punaisia poskia vaan lopputulos olisi varmaankin aika lähellä Katien lasta joskin ilman tekoripsiä koska en itsekään niitä nää tarpeelliseksi käyttää.

Tuon ikäiset aika usein tykkäävät olla kuten äiti/sisko tms. Prinsessaleikit ovat ajankohtaisia.
Mun 2-vuotiaani kävelee pitkin asuntoa mun erilaisilla korkokengillä, haalii kaikki korut päälleen ja pinkin tekoturkkinsa sekä kauniin mekon ja kertoo olevansa silloin kaunis, yrittää myös ryöstettyään meikkini laittaa itselleen ripsiväriä ym. ja pyytää minulta avustusta siihen.
Kun hänelle laittaa huulirasvaa hän kertoo iloisena että on kaunis (yhdistää huulirasvan huulipuniin).
Eli minusta hyvinkin normaalia ja luultavasti lapsen omasta halusta tapahtunut asia että Katie on lapsensa meikannut.

Sanottiinko tuossa uutisessa jossain kohtaa että meikkaaminen on jatkuvaa ja meikkaa lapsensa ulkomaailmaa varten?

No muuhun puuttumatta, jos mun 2-vuotiaani kokeilis mun meikkejä, lopputulos olis kyllä ihan jotain muuta :)

Mut en mä jaksa vääntää, meidän ajatukset lapsen kasvatuksesta on näemmä ihan toiselta planeetalta. Eikä siinä mitään.

No muuhun puuttumatta, jos mun 2-vuotiaani kokeilis mun meikkejä, lopputulos olis kyllä ihan jotain muuta :)

Mut en mä jaksa vääntää, meidän ajatukset lapsen kasvatuksesta on näemmä ihan toiselta planeetalta. Eikä siinä mitään.

Varmasti olis lopputulos erilainen myös jos minun 2v itse meikkaisi, siihen en kuitenkaan anna lupaa koska meikit eivät ole järin terveellisiä ja silmän puhkominenkaan ei ole mahdotonta.

Tällä hetkellä hänelle riittää että laitan hänelle "huulipunaa" mutta luultavasti kohta on aika kun hän haluaa saada muitakin meikkejä kokeilla ja silloin aion hänet itse meikata (en huulikiiltoa ja glitterluomiväriä enempää ) jotta riskit itsensä telomiseen ja meikin suuhun menemiseen ovat pienet.

Joten en nää Katien toiminnassa mitään kyseenalaista, tekoripsetkin selittyvät sillä että hän itse käyttää niitä päivittäin ja näin ollen ei näe mitään ihmeellistä siinä että on ne lapselleen laittanut, kuvastakin näkee että ne eivät edes ole kunnolla kiinni joten mitä luultavammin kyseessä on ollut roolileikki.

Ei asiasta tarvitsekaan vääntää. Halusin vain tietää mikä esim. prinsessaleikeissä on pahaa ja mikä niissä tekee lapsesta seksuaalisen. Kuuluu normaaliin kehitykseen tiedostaa sukupuolensa ja ottaa mallia muista samanlaisista enkä näe mitään pahaa siinä että vanhempi tukee leikkejä tietyissä rajoissa.

Muuten ihan kiva, mutta onko nuo tekoripset? :o Varmaan hirveän tuntuset pikkumissillä. :$

Ja pitääkö sitä meikkiä laittaa noin mauttomasti? :| No, tietysti varmaan tämän Jordanin maku eroaa aika monen muun ihmisen mausta. Mun mielestä se ei ole kamalaa, jos lapsi saa joskus meikkiä, mutta sitten se alkaa olla, jos siitä on haittaa lapselle, kuten on, jos laitetaan ihan tommoselle pienelle jotkut tekoripset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -..-.-.-:
kyllä meillä tyttö 9on ollut pienestä asti kiinnostunut meikeistä, onpa saanut silloin tällöin huulikiiltoa, poskipunaa ripauksen ripsarria..ihan kotona vaan ollaan pysytelty, mutta tytöstä se oli hauskaa.
en näe mitenkään pahana sitä, että antaa llapsen leikkiä meikeillä tai itse laittaa lapsen prinsessaksi, jos lapsi haluaa :)

9-vuotias on pikkuisen eri asia kuin 2-vuotias.

en tiedä mistä tuo 9 sinne pompsahti..mulla siis tyttö nyt 6v. ja 2-3v oli jo kotona poskipunaa joskus :)

Tottakai meilläkin on meikkileikkejä leikitty mutta on jollaintapaa eri asia kun Glam malli tekee tuollaset Glam henkiset jutut tytölle ja julkasee fb:ssä. Muutoinkin julkisuuden henkilöinä niiden tekemiset syynätään tarkasti ja kun tulla jordanilla on muutenkin jo vähän huono Trackrecord vähän kaikenlaisesta lapsiinsa liittyvästä

Minusta ihminen on sairas jos näkee meikkaamisen lapsen seksualoimisena, lapsi on aina lapsi oli meikkiä tai ei. Katsojassa vika ja paha vika onki jos näkee siinä jotain seksuaalista.

En ihmettele, jos lapsen äiti on hankkinut julkisuutensa povipommina.

Ja onhan täälläkin ihmisiä jotka jakelee lastaan netissä. Joskus tulee mieleen, että haluaisivatkohan lapset tulla yhdistetyiksi äiteihinsä ja heidän bimboihin juttuihinsa, jos tajuaisivat missä kaikkialla heidän kuviaan pyörii. :(

mä en näe tossa mitään pahaa. olihan se kauheen näköinen, mut noi on tyttöjen juttuja. ihan kuin se lapsi KÄRSISI siitä että leikkii äitinsä kanssa meikeillä.

huhhuijaa. teette tästä noin irvokkaan jutun vain koska siinä on osallisena toi katie.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
mä en näe tossa mitään pahaa. olihan se kauheen näköinen, mut noi on tyttöjen juttuja. ihan kuin se lapsi KÄRSISI siitä että leikkii äitinsä kanssa meikeillä.

huhhuijaa. teette tästä noin irvokkaan jutun vain koska siinä on osallisena toi katie.

No mua nyt lähinnä kauhistuttaakin ton Katien surkea meikkaustaito. Toi on tosiaan karsean näköinen. :laugh:

Varmasti olis lopputulos erilainen myös jos minun 2v itse meikkaisi, siihen en kuitenkaan anna lupaa koska meikit eivät ole järin terveellisiä ja silmän puhkominenkaan ei ole mahdotonta.

Tällä hetkellä hänelle riittää että laitan hänelle "huulipunaa" mutta luultavasti kohta on aika kun hän haluaa saada muitakin meikkejä kokeilla ja silloin aion hänet itse meikata (en huulikiiltoa ja glitterluomiväriä enempää ) jotta riskit itsensä telomiseen ja meikin suuhun menemiseen ovat pienet.

Joten en nää Katien toiminnassa mitään kyseenalaista, tekoripsetkin selittyvät sillä että hän itse käyttää niitä päivittäin ja näin ollen ei näe mitään ihmeellistä siinä että on ne lapselleen laittanut, kuvastakin näkee että ne eivät edes ole kunnolla kiinni joten mitä luultavammin kyseessä on ollut roolileikki.

Ei asiasta tarvitsekaan vääntää. Halusin vain tietää mikä esim. prinsessaleikeissä on pahaa ja mikä niissä tekee lapsesta seksuaalisen. Kuuluu normaaliin kehitykseen tiedostaa sukupuolensa ja ottaa mallia muista samanlaisista enkä näe mitään pahaa siinä että vanhempi tukee leikkejä tietyissä rajoissa.

Mun tyttö kun täytti 3v niin pidettiin hienot naamiaiset :D tyttö oli meikattu ja tukka laitettu (tosin tyttö ei tukastaan tykännyt). En usko, että kukaan isäihminen siellä ajatellut, että onpas nuo pikkuiset seksikkäitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

No mua nyt lähinnä kauhistuttaakin ton Katien surkea meikkaustaito. Toi on tosiaan karsean näköinen. :laugh:

mun sen 2veen mielestä varmaan aivan ihanat kun oma äiti on ne laittanut. :)

Irvokasta on lähinnä jaella pentua netissä. Et sitte tajua jutun ydintä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:
Paljon nätimpi olisi tuo pikkutyttö ilman noita pakkeleita. Eikös tällä ole hiuksetkin sävytetty, minun mielestä kun tämä oli vauvana tummatukkainen??

Kummallisen keltainen se sen tukka on, ihan kuin ois blondattu. Sekin ihmetyttää, että miksi halutaan lapsen tukasta ihan tuommoinen pissinkeltainen, jos on kerta pakko vaalentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

mun sen 2veen mielestä varmaan aivan ihanat kun oma äiti on ne laittanut. :)

Niin onhan se varmaan tottunut siihen että sen äitikin näyttää pelle hermannilta. Anteeksi, en yleensä arvostele, mutta vaan yököttää tommonen suttusuus.

en tajunnut. mä luulin et nyt parjataan vaan sitä et ton ikäinen on meikattu. ja hei, kuinka moni ihan tavis tallaaja laittelee lastensa kuvia nettiin????

Millä lailla tässä on lasta mihinkään JAELTU? En tosiaan tajua mitä pahaa siinä on jos äiti ja tytär on pelleilleet meikeillä ja äiti on hassun kuvan pistänyt omille fb-sivuilleen.

en tajunnut. mä luulin et nyt parjataan vaan sitä et ton ikäinen on meikattu. ja hei, kuinka moni ihan tavis tallaaja laittelee lastensa kuvia nettiin????

Niinpä. Toi meikkaaminen on varmasti vaan leikkiä mutta laittaa lapsi haukuttavaksi julkisesti, ei olekkaan mielestäni leikkiä.

Jos lapsen isää ahdistaa ja yököttää, voisin olettaa, ettei kyse olekaan enää satunnaisesta meikkikuvasta, vaan jostain muustakin. Äijä on selvästi huolissaan, eikä luota siihen, että tuo nainen osaa pitää lapsesta huolta.

Mä en ehkä ylipäätään ymmärrä sitä, että vanhemman pitää alkaa jo 2-vuotaalle tyrkyttämään tuollaista alistavaa sukupuoli-identiteettiä, jonka mukaan tytön/naisen pitää olla kaunis.

Jordan puolustautunut ja väittää olevansa hyvä äiti.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1250147/Peter-Andre-absolutely-disgusted-Katie-Price-insists-shes-good-mum-Princess.html

"The picture, showing blonde, blue-eyed Princess wearing a full face of make-up, was taken from Miss Price's 20-year-old sister Sophie's Facebook page."

Koko meikki siis ollut....

On mullakin ollut lapsena meikkiä, eikä siinä ole mitään pahaa. Tarkoitan siis että jos meikkaa esim. prinsessa leikkejä varten ja on vaan kotona maskit naamassa, niin onpa kauheaa! Katsoin jokaisen jakson niiden ohjelmasta eikä tytöllä ollut ikinä meikkiä, joten taitaa olla vaan iha "kokeilumielessä" laitettua.

Yhteistyössä