Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Power Parkin laitteita voi selata täältä, pituuden mukaan.
Nämä ovat pienimpien laitteita, seuraava kokoluokka on 120-140 cm.
http://www.powerpark.fi/perheen_pienimmille.html
Kyllä mä toki olen niillä sivuilla käynyt ja selannut laitteita

. Lähinnä kaipailin ihan omakohtaisia kokemuksia.
Huoh..
Listan ensimmäinen laite "Mine Train". Lapsille maksullinen, mutta jos aikuinen menee siihen lapsen kanssa, niin aikuiselle ilmainen kyyti. Mä olin siinä yhden kierroksen yhden skidin kanssa enkä jaksanut enää toista kierrosta toisen kanssa, vaan seuraavan naperon kanssa kierroksen sai tehdä äijä. Tuntui siis omassa päässäkin tuo laite.
"Dino Safari" Lapset näytti tykkäävän. Mä en noin kesyä 'laitetta' oikein ymmärrä.
"Thunderbird" Olin siinä yksin. Ei mielestäni sovi alle teini-ikäisille, vaikka pituus riittäisikin. Alamäet meni ihan järkyttävän lujaa; suora pudotus käytännössä.
"La Paloma" Olisin halunnut siihen, mutta se oli suljettu!
"Bumper Cars" Lapset innoissaan. Mä en taaskaan ymmärtänyt.
"Music Express" Mä tykkäsin kamalasti, mutta lapset pelkäsivät tätä! Menee sekä eteenpäin että taaksepäin. Pituusrajan alarajalla oleville en ehkä suosittele.
"Cobra" Aion yrittää uskaltaa siihen ensi kerralla.
"Booster" Tää laite sopii erityisesti palstamammoille ja näkemäni perusteella suosittelen kaikille lämpimästi. Mä en vielä palstaillut, kun kävin tuolla, joten jäi väliin. Ei lapsille!
"Giant Wheel" Hyvät näkymät, mutta kuka kumma peltoja jaksaa katsoa? Kävin, mutta en aio mennä toiste.