Power park, Ähtärin eläinpuisto, Wasalandia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja asun lähellä...:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Tuo Power park taitaa siis olla aika kiva paikka, kun ei kukaan ole vielä moittinut :D . Osaako joku kertoa, onko Seinäjoella mitään kivaa lapsille? Tai onko tuolla matkalla jotain hienoa luonnonnähtävyyksiä?

ei siellä mitään ole!!!

:D kotiseuturakkautta parhaimmillaan :D

Ei ähtäri oo huono. Jos osaa nauttia kotimaan elukoista ja kiire kannattaa jättää kotiin. Me käydään useamman kerran vuodessa kun on sen verran lähellä ja joka kerta näkee eri eläimet "touhukkaana". :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ähtäri oo huono. Jos osaa nauttia kotimaan elukoista ja kiire kannattaa jättää kotiin. Me käydään useamman kerran vuodessa kun on sen verran lähellä ja joka kerta näkee eri eläimet "touhukkaana". :)

ranua voittaa mennen tullen sen ähtärin..

ähtäri on petrannut viime vuosina, 2000 vuonna oli kauhea paikka mut viime vuosina fiksattu tosi kivasti, me kyllä tykättiin, eläimille kivemmat oltavat kun kidutuskammio-korkeasaaaressa.

ähtäri on petrannut viime vuosina, 2000 vuonna oli kauhea paikka mut viime vuosina fiksattu tosi kivasti, me kyllä tykättiin, eläimille kivemmat oltavat kun kidutuskammio-korkeasaaaressa.

vasta kävimme enkä huomannu petrausta..

Me ollaan kesällä menossa Powerparkiin ja Vaasan Tropiclandiaan. Molemmissa olemme käyneet jokunen vuosi sitten ja olivat ehdottoman mahtavia paikkoja. Powerpark tosi siisti ja laitteita joka lähtöön, eikä jonotusta. Suosittelen! Ja Wasalandia tosiaan ei ehkä enää kovinkaan kummoinen paikka, mutta jos vesileikeistä tykkää, niin sitten Tropiclandia siinä vieressä on kyllä käymisen arvoinen paikka. Tosi ihana se ulkovesipuisto! Olisi vähän erilainen paikka kuin huvipuisto, mutta taatusti lapsen mieleen, ja aikuisenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Power Parkin laitteita voi selata täältä, pituuden mukaan.
Nämä ovat pienimpien laitteita, seuraava kokoluokka on 120-140 cm.
http://www.powerpark.fi/perheen_pienimmille.html

Kyllä mä toki olen niillä sivuilla käynyt ja selannut laitteita ;) . Lähinnä kaipailin ihan omakohtaisia kokemuksia.

Huoh..

Listan ensimmäinen laite "Mine Train". Lapsille maksullinen, mutta jos aikuinen menee siihen lapsen kanssa, niin aikuiselle ilmainen kyyti. Mä olin siinä yhden kierroksen yhden skidin kanssa enkä jaksanut enää toista kierrosta toisen kanssa, vaan seuraavan naperon kanssa kierroksen sai tehdä äijä. Tuntui siis omassa päässäkin tuo laite.

"Dino Safari" Lapset näytti tykkäävän. Mä en noin kesyä 'laitetta' oikein ymmärrä.

"Thunderbird" Olin siinä yksin. Ei mielestäni sovi alle teini-ikäisille, vaikka pituus riittäisikin. Alamäet meni ihan järkyttävän lujaa; suora pudotus käytännössä.

"La Paloma" Olisin halunnut siihen, mutta se oli suljettu!

"Bumper Cars" Lapset innoissaan. Mä en taaskaan ymmärtänyt.

"Music Express" Mä tykkäsin kamalasti, mutta lapset pelkäsivät tätä! Menee sekä eteenpäin että taaksepäin. Pituusrajan alarajalla oleville en ehkä suosittele.

"Cobra" Aion yrittää uskaltaa siihen ensi kerralla.

"Booster" Tää laite sopii erityisesti palstamammoille ja näkemäni perusteella suosittelen kaikille lämpimästi. Mä en vielä palstaillut, kun kävin tuolla, joten jäi väliin. Ei lapsille!

"Giant Wheel" Hyvät näkymät, mutta kuka kumma peltoja jaksaa katsoa? Kävin, mutta en aio mennä toiste.

vasta kävimme enkä huomannu petrausta..

Niin mut et ole nähny millanen se oli ennen :/ Siihen nähden 10+

Me käytiin viime kesäsä wasalandiassa ja tropiclandiassa ja tykättiin molemmista! Tropiclandia oli aivan ihana! Altaissa ihanan lämpimät vedet ja kivoja liukumäkiä ym. Siis se ulkovesipuisto erityisesti tosi kiva! Itse jatkettiin siitä Kalajoelle ja siellä vasta viihdyttiinkin! Tänä vuonna suunnataan samalle suunnalle mutta ehkä pitää käydä nyt myös Power Park katsomassa...

Yhteistyössä