Pph:t - kysymys oman lapsen eskarista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph

Vieras
Ensi syksynä tulee ajankohtaiseksi se, että meidän tyttö lähtee eskariin. Miten te muut olette järjestäneet lapsen eskariin kuskaamiset? Mietin vain, että jos eskaria on klo 9-13 niin en millään pääse häntä sinne viemään (ilman autoa), koska hoitolapset tulevat jo ennen klo 8. matkaa eskariin tulisi kävellen noin 3 km suuntaansa :/ Eli kannattaisko oma lapsi laittaa koko päiväksi päiväkotiin eli aamu- ja iltapäivähoitoon jolloin mies voisi hoidella kuljetukset? Klo 13 jälkeen en pääse hakemaan sillä hoitolapset nukkuvat. Harmi, kun en tunne edes muita lapsia tältä suunnalta, jotka olisivat samaan eskariin menossa.... Kertokaa miten muut olette nämä eskariasiat järjestäneet pph-työn ohella, kiitos :)

esikoinen sai taksikyydin ja toisen eskari on niin lähellä että kävelee itse. en ihan heti veisi kokopäivähoitoon, mutta jos ei kyytiä järjestyisi niin sitten olisi pakko.

Sama juttu ensi syksynä. Eskarimme on lähempänä kuin sinulla kuitenkin. Aion laittaa lapsen kokopäiväiseksi. Vien itse lapsen aamulla samalla kun menemme ulos ja sitten minä tai mies hakee iltapäivällä. Hän on nytkin muutaman päivän kuukaudessa päiväkodissa ja näin mennään nytkin :-) Tiedän kokemuksesta, että tuo aika on hankala enkä aio edes ajatella että laittaisin vain osapäiväiseksi eli eskarinajaksi.

Kiitos vastauksista. Pakko miettiä tuota kokopäiväisyyttä, jos ei kyytiä saa.... Tyttö kyllä varmasti olis innoissaan, jos saa olla koko päivän, sillä hoitolapseni ovat kaikki pieniä eli 1-3v.

Yhteistyössä