Pph:t kysymys vapaa-ajasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pph"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pph"

Vieras
Kysymys teille vapaa-ajan vietosta =) Tykkäättekö olla vapaa-ajalla kotona vai tunnetteko, että olisitte työpaikalla? Meillä menee vähän ristiin miehen kanssa nämä ajatukset vapaa-ajan vietosta. Mies kun haluaisi olla kotona, mutta minä taas haluaisin, että matkustellaan, kyläillään ja mitä muuta vain mutta ei kotona oloa =) Mies siis arkisin muualla töissä, joten tottakai sitten nauttii kotona olosta. Miten teillä muilla?

En ole pph, vaan maanviljelijän puoliso mutta vastaanpa kuitenkin. Minun mieheni haluaa myös lähteä lomalla reissuun ja perustelu on se että kotona ollessa on aina "työpaikalla" pelto näkyy ikkunasta ja aina on jotain "pakollista" rempattavaa tms hommaa jota tulee tehtyä jos kotona on. Eli loma ei ole lomaa.

Tykkään olla kotona, kun saa kerrankin siivoilla ja touhuta ilman et pitää vahtia jotakin ja keksiä tekemistä.. Loikoa pihassa, ettei tarvii pitää ketään silmällä ja nauttia kodista kun se on SIISTI! :) Enemmän haluan pois kotoa työpäivän jälkeen kuin viikonloppuisin..

Minä tykkään työpäivän jälkeen lähteä vaikka kauppaan! sekin riittää minulle. Viikonloppuisin ollaan aika usein kotona. Kyllä välillä kieltämättä ahdistaa se, että työpaikka on sama kuin koti. Tässä työssä on se varjopuoli (palkan lisäksi) että lähes kaikki pyörii tavallaan työn ympärillä.. Vielä iltaisin saa siivota ja miettiä seuraavaa työpäivää ja kaikki tavara kotonakin muistuttaa työstä :/

Yhteistyössä