Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 22:32 babyboy kirjoitti:Mulla on molemmat kotihoidossa, mutta olen aina ajatellut, että jos lapset hoitoon veisin niin ehdottomasti perhepäivähoitoon. Nyt olen aivan eri mieltä. Tässä on neljä pphoitajaa ja oikeesti sääliksi käy lapsia. Hoitajat esim. tossa ulkona puhuvat keskenään eivätkä KOSKAAN leiki lasten kanssa. Voisivat edes katsoa mitä lapset tekee. Ne voi huoletta lyödä ja töniä mun lasta eikä kukaan puutu asiaan. Minä saan monesti olla selvittämässä ja puuttumassa pphoitajien lasten tekemisiin samalla, kun he puhuvat eilisistä tv-ohjelmista. Monesti olen myös huutanut hoitajille, että joku lapsista itkee, ni ne joko sanoo vaan, että lapsi kiukuttelee tai sitten huutaa tylsistyneenä, että mikä hätänä ja jatkaa juttelua.
Rehellisesti en ole koskaan nähnyt yhdenkään pitävän lasta sylissä tai lohduttamassa muuten.
Lapsi saattaa huutaa keinun alla, että keinumaan eikä kukaan tule tai sitten hoitaja huutaa, että ei nyt, keksi muuta!
Olen joillekin äideille puistossa kertonut näistä hoitajista ja kauheita juttuja olen kuullut ja nämä ei ole edes kuulema tällä alueella pahimpia!Toivon, että sisällä hoito on toista. Päiväkodissa ei yksi hoitaja voi tehdä mitä lystää ja hoitajilla on aikaa lapsille, kun ei tartte laittaa ruokaa eikä potattaa yksin ym.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 05:54 vieras kirjoitti:Hei hyvät ihmiset, ottakaa nyt enemmän aikaa siihen tutustumiseen. Jos vaikka kuukautta aikasemmin käy jo sillon tällön niin täti ei ole niin vieras lapselle. Ja lapsi olisi hyvä olla jo yksin jonkin aikaa edes, niin lapsi oppii että tullaan hakemaan, eikä ole jätetty.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 11:31 tässäpä teille kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 05:54 vieras kirjoitti:Hei hyvät ihmiset, ottakaa nyt enemmän aikaa siihen tutustumiseen. Jos vaikka kuukautta aikasemmin käy jo sillon tällön niin täti ei ole niin vieras lapselle. Ja lapsi olisi hyvä olla jo yksin jonkin aikaa edes, niin lapsi oppii että tullaan hakemaan, eikä ole jätetty.
Älkää todellakaan ravatko perhepäivähoitajan luona tutustumassa jatkuvasti! Yksikin kerta riittää!! Tuttuni on pph ja ihan täynnä kaiken maailman tutustumisia! Lapsesi itkee joka tapauksessa hoitoon jäädessään, jos on itkeäkseen! Kasvata lapsesi kunnolla ja opeta ruokatavat ennen hoitoon tuloa! Ja laita lapselle puhtaat vaatteet, ettei hoitajan koti likaannu!!
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 11:31 tässäpä teille kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 05:54 vieras kirjoitti:Hei hyvät ihmiset, ottakaa nyt enemmän aikaa siihen tutustumiseen. Jos vaikka kuukautta aikasemmin käy jo sillon tällön niin täti ei ole niin vieras lapselle. Ja lapsi olisi hyvä olla jo yksin jonkin aikaa edes, niin lapsi oppii että tullaan hakemaan, eikä ole jätetty.
Älkää todellakaan ravatko perhepäivähoitajan luona tutustumassa jatkuvasti! Yksikin kerta riittää!! Tuttuni on pph ja ihan täynnä kaiken maailman tutustumisia! Lapsesi itkee joka tapauksessa hoitoon jäädessään, jos on itkeäkseen! Kasvata lapsesi kunnolla ja opeta ruokatavat ennen hoitoon tuloa! Ja laita lapselle puhtaat vaatteet, ettei hoitajan koti likaannu!!
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 22:05 Korvamankeli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 11:31 tässäpä teille kirjoitti:\
No huh huh, kaveris saa mun puolestani ihan täynnä tutustumisia. Olen itse pph, ja toivon aina että lapsi ehtisi käymään tutustumassa vähintään kolme kertaa. Lapsen on silloin paljon helpompi jäädä hoitoon, kun paikka on tuttu. Tuollaiset kuin kaverisi ovat valitettavasti juuri niitä jotka pilaavat meidän pph:den maineen :\|