Pregcheck ja viivan ilmestyminen testiajan lopulla, plussa vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heipodei näin iltaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heipodei näin iltaan

Vieras
Onkos täällä testiasiantuntijoita :D

Tein eilen ja tänään ko. r-testin ja niihin molempiin ilmestyi kyllä joku haamujen haamu (tänään vahvempi), mutta viiva ilmestyi (ihan sekuntikellolla otin aikaa) vasta 4min50sek kohdalla.

Jotenkin tuntuu että ei uskalla luottaa tuloksiin, koska tuli vasta niin myöhään. Viivat on suht selkeitä näin testien kuivuttua. Antaakohan ko. testi helposti ns. roskishaamuja?

Nostelen.

Aikaisemmin sama testi on näyttänyt negaa silloin kun on pitänyt ja plussaa silloin kun on pitänyt. Plussa vaan on aikaisemmin päsähtänyt ruutuun saman tien. Nyt olin suurinpiirtein jo heittämässä tikkua roskiin kun humasin että onpas siinä sittenkin jotain.

[QUOTE="ccc";26248413]Mä saan aina tolla testil roskishaamun tai sit haamu ilmestyy ihan testiajan loppupuolel, ja en oo raskaana. Ja monet muut testit taas näyttää puhast negaa.[/QUOTE]

Todella hyvä kuulla näitä kokemuksia. Koska ite oon tosiaan tuudittautunut omiin, hyviin kokemuksiin ja pitänyt tuota testiä suht luotettavana.

Sunnuntaina testailen seur. kerran ja apteekin omalla. Sit jos on vielä jotain epäselvyyttä niin tietääpähän ettei nuo viivat olleet sitä itseään.

Itelle ei tullut siihen mitään ylimääräisiä viivoja testiajan sisällä. Tosin en mä kovin tarkkaan tiiraillutkaan, siis ihan normaalisti vaan katsoin. Enkä katsonut enää sen jälkeen kun roskikseen laitoin sen saman tien. ja enpä taida raskaana olla, testistä yli puoli vuotta ;D

Yhteistyössä